Didžiausia pasaulyje maisto gamintoja „Nestlé“ parengė ir pristatė 2019 m. Bendrosios vertės kūrimo ataskaitą. Joje aprašoma išsami bendrovės veiksmų, įgyvendinant 36 socialinius ir aplinkosauginius įsipareigojimus iki 2020 m. pabaigos, apžvalga, pavyzdžiui, sveikesnių produktų gamyba, atsakingas žaliavų tiekimas, sprendimai dėl ateities be atliekų.
„Ši ataskaita parodo mūsų bendrovės pažangą, padarytą per pastaruosius metus. Tam tikrose srityse dar galime daug nuveikti, todėl prisiėmėme naujų įsipareigojimų klimato, plastiko, pakuočių ir kitose srityse. COVID-19 pandemija parodė, kad verslo vaidmuo visuomenėje tampa dar aktualesnis, todėl ir toliau palaikysime savo žmones – tiekėjus, pirkėjus ir vartotojus“, – sako „Nestlé“ viešųjų ryšių vadovas Rob Cameron.
2019 m. „Nestlé“ paspartino produktų sudėties pokyčius. Bendrovė ir toliau pristato gaminius, kurių sudėtyje yra mažiau cukraus ir druskos. Jie pasižymi didesniu daržovių, proteinų, svarbiausių vitaminų kiekiu. Pavyzdžiui, bendrovė išleido beveik 1 400 kūdikiams, vaikams, besilaukiančioms moterims ir jaunoms mamoms skirtų produktų, kurie patenkina specifinius poreikius ir kompensuoja mitybos spragas. Taip pat „Nestlé“ išplėtė 100 proc. natūralios kilmės produktų pasiūlą ir pradėjo gaminti ekologiškus pusryčių dribsnius.
Bendrovė taip pat sprendė ekonominius, socialinius ir aplinkosaugos iššūkius, susijusius su žaliavų tiekimu, įskaitant darbuotojų ir vaikų teisių apsaugą bei miškų kirtimo stabdymą.
Siekdama ateities be atliekų, bendrovė investavo į veiklos procesų tobulinimą. 2019 m. pabaigoje 80 proc. (328 vnt.) „Nestlé“ gamyklų veikė „zero waste“ principu. 2019 m. bendrovė sėkmingai pasiekė ir viršijo savo tikslą per 2015–2020 m. pakuočių skaičių sumažinti 140 000 t. Praeitų metų pabaigoje 87 proc. pakuočių, įskaitant plastiko pakuotes, buvo galima perdirbti ir dar kartą naudoti. Iki 2025 metų „Nestlé“ sieks įgyvendinti įsipareigojimą, kad 100 proc. bendrovės pakuočių būtų perdirbamos ir jas būtų galima naudoti pakartotinai.
„Nestlé“ palaiko ir vykdo lyčių lygybės politiką. 2019 m. bendrovė padarė ženklią pažangą didindama moterų skaičių vadybinėse pozicijose – 42 proc. tokių pareigų eina moterys.
Su visa Bendrosios vertės kūrimo ataskaita susipažinti galite čia.