Kokybė ir sauga

Mūsų įsipareigojimas vartotojams

Kokybė ir sauga yra svarbiausiasis „Nestlé“ prioritetas. Šį principą taikome visam savo asortimentui, pradedant maisto produktais bei gėrimais, ir baigiant visomis mūsų sistemomis ir paslaugomis.

Researchers working

Kokybės užtikrinimas ir gaminių sauga yra vienas iš 10 „Nestlé“ korporatyvinių verslo principų (Nestlé’s 10 Corporate Business Principles (pdf, 1 Mb)), kuriais yra paremta visa mūsų veikla.

„Nestlé“ kokybės politika

Savo siekį užtikrinti kokybę ir maisto saugą grindžiame bendrovės Kokybės politika („Nestlé“ Quality Policy (pdf, 2 Mb)), kurioje aprašytas mūsų įsipareigojimas:

  • Kurti pasitikėjimą, siūlant tokius produktus ir paslaugas, kurie atitinka vartotojų lūkesčius ir pageidavimus;
  • Laikytis visų vidinių ir išorinių maisto saugos, norminių ir kokybės reikalavimų;
  • Ugdyti visų įmonės darbuotojų atsakomybę siekti nulinės defektų tikimybės ir dirbti visiškai nešvaistant;
  • Kokybę paversti visos kompanijos tikslu.
 

„Nestlé“ kokybės valdymo sistema

Mūsų kokybės valdymo sistema yra platforma, kurią naudojame visame pasaulyje, kad garantuotume maisto saugą, atitiktį kokybės standartams ir sukurtume vertę vartotojams. „Nestlé“ vidinė kokybės valdymo sistema yra audituojama ir tikrinama nepriklausomų sertifikavimo įstaigų, šis procesas užtikrina, kad atitinkame vidinius standartus, ISO normas, įstatymus ir norminius reikalavimus.

Nuo ūkio iki stalo

Mūsų kokybės valdymo sistema prasideda ūkiuose. Mes jau seniai dirbame kartu su kaimo bendruomenių ūkininkais, padėdami jiems pagerinti savo produkcijos kokybę ir perimti ekologiškai tvarią ūkininkavimo praktiką.

Kokybės vadybos sistema ne tik užtikrina mūsų nuolatinę prieigą prie aukštos kokybės žaliavų. Tai taip pat leidžia ūkininkams apsaugoti ar net padidinti savo pajamas. Dažnai dėl to pakyla ištisų kaimo bendruomenių gyvenimo lygis. Ši sistema padeda spręsti pagrindines pasaulines aplinkos ir socialines problemas.

Chefs in the kitchen

Kokybės užtikrinimas

Visus gaminius kuriame atsižvelgdami į vartotojų pageidavimus ir laikydamiesi visų maisto saugos ir norminių reikalavimų. „Nestlé“ tyrimų ir plėtros specialistai kokybės užtikrinimo principą taiko visiems mūsų gaminiams.

Gera gamybos praktika

Kokybei ir maisto saugai užtikrinti taikome tarptautiniu mastu pripažintą gerosios gamybos praktiką (GMP). GMP apima visus gamybos aspektus, įskaitant standartines darbo procedūras, žmonių valdymą ir mokymą, įrangos priežiūrą ir medžiagų tvarkymą.

Rizikos veiksnių analizė ir svarbieji valdymo taškai

Maisto saugai užtikrinti naudojame tarptautiniu mastu pripažintą RVASVT (rizikos veiksnių analizės ir svarbiųjų valdymo taškų) sistemą. Ši prevencinė ir mokslu pagrįsta sistema nustato, įvertina ir kontroliuoja maisto saugai reikšmingus rizikos veiksnius. Ji apima visą maisto gamybos procesą nuo žaliavų iki paskirstymo ir vartojimo. Mūsų RVASVT planus ir sistemas išoriniai sertifikavimo organai tikrina pagal tarptautinius ISO 22’000: 2005 / ISO 22002-1 standartus.

Factory worker

Informacija vartotojams

Siekiame užtikrinti, kad mūsų gaminiai būtų aukščiausios kokybės ir naudojami saugiai, todėl vartotojams ant pakuočių pateikiame visą reikiamą informaciją.

Vartotojų aptarnavimas

Visame pasaulyje veikianti mūsų vartotojų aptarnavimo sistema užtikrina, kad į bet kokią vartotojų užklausą, pasiteiravimą ar išreikštą susirūpinimą galėtume reaguoti iškart. „Nestlé“ produktų etiketės kviečia vartotojus kalbėtis su „Nestlé“, ant jų nurodome adresą ir telefono numerį, kuriais esame pasiekiami.

Pagrindiniai dokumentai