Sort by
Sort by

Bendrosios vertės kūrimas

Bendrosios vertės kūrimas ir toliau išlieka bendrovės Nestlé pagrindiniu verslo principu. Kompanijos sėkmė tiesiogiai priklauso nuo aplink esančios visuomenės padėties. Dėl to Nestlé yra tvirtai pasiryžusi prisidėti prie gyventojų padėties gerinimo.

Žmonės ir šeimos, bendruomenės ir planeta – visa susiję tarpusavyje, todėl Nestlé yra pažadėjusi prisidėti prie geresnės, sveikesnės aplinkos kūrimo. Tam įgyvendinti kompanija paskelbė konkrečius 42 įsipareigojimus, kurie atsispindi Nestlé veiksmų plane, numatytame įgyvendinti iki 2020 m.

Nestlé ryžtas savo veikla prisidėti prie bendruomenių aplinkos gerinimo leidžia padovanoti sveikesnius ir laimingesnius gyvenimus tiek individualiems žmonėms, tiek šeimoms. Investuojant į bendruomenes kartu prisidedama prie natūralių gamtos išteklių išlaikymo ir puoselėjimo. Taip pat daug dėmesio skiriama pagrindiniam gyvybės šaltiniui – vandeniui.

Pradėdama naują kampanijos istorijos etapą Nestlé ir toliau stiprins Bendrosios vertės kūrimo strategiją kartu ją integruojant į kiekvieną bendrovės veiklos etapą, teisinį reglamentą ir konkrečius veiksmus.

Iki 2030 m. sieksime pagerinti 30 mln. pasaulio gyventojų, kurių bendruomenės susijusios su mūsų veikla, gyvenimo sąlygas.

Nestlé supranta, kad gyvenimo sąlygų ir aplinkos gerinimas ir klestinčios bendruomenės prasideda nuo švietimo. Sieksime, kad kiekvienas vaikas mūsų bendruomenėse lankytų mokyklą ir gautų išsilavinimą.

Taip pat palaikome moteris ir merginas, kurios turi būti veikti ekonomikoje ir būti socialiai aktyvios. Taip jos galės tapti sėkmingos ir nepriklausomos.

Dirbdami su vietos bendruomenėmis suprantame, kad pagarba ir laikymasis žmogaus teisių yra vienas iš svarbiausių principų. Pagarba – viena iš mūsų kompanijos vertybių, kurių prašome laikytis ir mūsų partnerių bei tiekėjų.

Išsaugoti gamtos resursus ateities kartoms. Tokį tikslą yra iškėlusi kompanija Nestlé, kuri yra numačiusi iki 2030 m. savo veikla nepalikti jokios žymės planetai.

Kaip didžiausias pasaulyje maisto ir gėrimų gamintojas, Nestlé rodo pavyzdį gamybos sektoriui, jog tvarus vartojimas – galimas, o natūralius gamtos išteklius galima išsaugoti ateities kartoms.

Nestlé savo veikloje nuolat mažina vandens naudojimą gamybos procesuose, didina atsinaujinančių energijos šaltinių energijos naudojimą. Nestlé investicijos nukreiptos į tikslą gamybos procesą paversti tvarų – be atliekų.

Kompanija savo veikloje išskiria tris sritis, į kurias investuojama norint planetai daryti kuo mažesnį poveikį: vanduo, klimato kaita, aplinkosauga.