Nescafé: kavos galią pasitelkiame žmonių gyvenimo kokybei gerinti
Mūsų įsipareigojimas
Nescafé planas
Nescafé yra vienas populiariausių kavos prekių ženklų pasaulyje. Kas septintas kavos puodelis – Nescafé. Nepaisant to, daug kavos augintojų gyvena nežinomybėje, nes jų pasėlių kokybei ir pajamoms nuolat kyla grėsmė. Dėl to, prieš dešimt metų Nestlé sukūrė Nescafé planą, kuris prisideda prie ūkininkų gyvenimo kokybės gerinimo. Šis planas padėjo padidinti kavos augintojų pajamas, sumažinti kavos ūkių ir gamyklų poveikį aplinkai ir prisidėjo prie kaimo bendruomenių gerovės daugelyje šalių, pavyzdžiui, Brazilijoje, Kolumbijoje, Dramblio Kaulo Krante, Kenijoje, Meksikoje, Filipinuose ar Vietname. Nuo įkūrimo pradžios Nestlé į Nescafé planą investavo 350 mln. Šveicarijos frankų (daugiau nei 325 mln. eurų).
Remiantis pastarojo dešimtmečio reikšminga pažanga, Nestlé įsipareigojo dėti dar daugiau pastangų tvarumo srityje.
Mūsų tikslai
Iki 2025 m. Nescafé planuoja, kad 100% kavos bus užauginama ir išgaunama iš atsakingų kavos ūkių. Kava tikrinama arba tvirtinama nepriklausomų organizacijų.
Nescafé sumažins ir pašalins anglies dioksido išmetimą visuose kavos išgavimo ir gamybos procesuose. Bendrovė taip pat naudos aplinkai draugiškas pakuotes. Tai yra konkretūs žingsniai, kurie, be daugelio kitų, padeda Nestlé iki 2025 m. pasiekti tvarių pakuočių ir 2050 m. nulinės anglies dioksido emisijos įsipareigojimus.
Nescafé partneris – Rainforest Alliance – vertina veiksmus kavos tiekimo regionuose visame pasaulyje, kad užtikrintų jų teigiamą poveikį kavos augintojams. Rainforest Alliance reguliariai kontroliuoja kaip ūkininkai perima gerąją ūkininkavimo patirtį ir kaip keičiasi su tuo susiję rodikliai, pavyzdžiui, produktyvumas.
„Mūsų ir Nestlé partnerystės, įgyvendinant Nescafé planą, tikslas – gerinti ir optimizuoti kavos auginimą. Nescafé, dirbdama kartu su Rainforest Alliance mokymų, stebėsenos ir vertinimo srityse, turėjo galimybę naudoti reikšmingus duomenis ir įrodymus, kuriuos galės pritaikyti darbui kartu su kavos augintojais. Džiaugiamės, kad esame jų partneriai šioje kelionėje”, – sako Alex Morgan, Rainforest Alliance rinkų transformacijos vadovas.
„Nescafé plano” rezultatai
Nuo 2010 m., įgyvendindama Nescafé planą, Nestlé pasiekė:
Šiuo metu 75% kavos, naudojamos Nescafé produktuose, išgaunama atsakingai. 2020 m. Nescafé įsigijo daugiau nei 649 tūkst. tonų atsakingai užaugintos kavos – didžiausią kiekį įsigyjamą vieno kavos pirkėjo.
Kavos ūkiams paskirstyta 235 mln. aukšto derlingumo ir atsparių ligoms kavos sodinukų. Tai viršijo pradinį 220 mln. tikslą. Tokiu būdu bendrovė prisidėjo prie beveik 120 tūkst. hektarų kavos ūkių atnaujinimo visame pasaulyje.
Sukurta ir išleista 15 naujų Arabica ir Robusta kavos rūšių penkiose šalyse: Meksikoje, Kolumbijoje, Ekvadore, Filipinuose ir Tailande. Šios rūšys pasižymi geresniu derlinumu, atsparumu ir aukščiausia kokybe.
Surengta daugiau kaip 900 tūkst. mokymo kursų ūkininkams apie gerąsias praktikas žemės ūkyje. Tikslai buvo optimizuoti produktyvumą ir sąnaudas, pagerinti kokybę ir taikant efektyvius drėkinimo metodus ar genėjimo metodus sumažinti poveikį gamtai.
Įgalinta daugiau nei 10 000 tūkst. moterų ir jaunų ūkininkių per lyderystės programas ir mokymus namų ūkio ekonominio planavimo klausimais.
Sustiprinti daugiau nei 10 tūkst. ūkininkų verslo įgūdžiai finansinio raštingumo, apskaitos tvarkymo ir verslumo temomis.
Iki metų pabaigos Nestlé paskelbs naują ir patobulintą Nescafé tvarumo planą. Bendrovė ir toliau kruopščiai dirbs, kad puoselėtų ir skatintų stipresnį ir tvaresnį kavos sektorių.