Maistas, sveikata ir sveikatingumas – viena svarbiausių bendrovės Nestlé veiklos krypčių. Bendrovės užduotis – nuolat tobulinti savo gaminių skonį ir didinti jų maistingumo vertę. Šias užduotis įgyvendinti Nestlé padeda „Maistingumo kompasas“, kurį rasite ant kiekvienos gaminio pakuotės, ir programa „60/40+“, kuri padeda atrasti Nestlé vartotojų labiausiai mėgstamus produktus.
Nestlé tiki, kad nėra „blogo“ maisto, o tik nesubalansuota ir netinkama mityba. Kompanija nori, kad vartotojai galėtų atsakingai rinktis maistą ir gėrimus.
Būti sveikam – tai daugiau nei būti puikios figūros. Tai ne bandymas prilygti dirbtiniam grožio etalonui. Būti sveikam – tai kūrybiškumo reikalaujanti būsena. Žmogus, norintis būti sveikas, pirmiausia turėtų suvokti, kiek daug tiesos slepia posakis „Sveikame kūne sveika siela“.
Žinoma, sveikas kūnas tai ne tik tinkama mityba, bet ir reguliarūs fiziniai pratimai, kurie suteiks gyvybinės energijos ir išvaduos nuo streso. Mankštos ir tinkamos mitybos derinys padės iš naujo save atrasti, pakeisti savo požiūrį į pasaulį.
Pagrindinis „Nestlé“ siekis – pasiūlyti žmonėms geriausius maisto produktus, labiausiai atitinkančius jų poreikius, kad ir kokioje gyvenimo situacijoje ar pasaulio taške jie bebūtų, kad ir ko jiems prireiktų.
Kiekvienoje šalyje, kurioje Nestlé vykdo tais pačiais principais pagrįstą veiklą, stengiamasi kuo labiau įsigilinti į vietos maisto, sveikatos ir sveikatingumo sektorių ypatumus. Nestlé žino, kad nėra vieno maisto produkto, kuris patiktų visiems, tad mūsų gaminiai kuriami atsižvelgiant į vietos žmonių tradicijas ir pageidaujamą skonį.