Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Mūsų pakuočių strategija

Påfyllingsstasjon for fôr til kjæledyr

 

Esame pasiryžę padėti formuoti ateitį be atliekų.

Mūsų vizija – nė viena mūsų pakuotė netampa šiukšle ir neatsiduria sąvartyne. Padedame kurti ateitį, kurioje sumaniai sukurtos pakuotės, novatoriškos naujos medžiagos, geresnė perdirbimo infrastruktūra ir pakartotinai naudojamos arba pripildomos pakuotės padės išvengti atliekų sausumoje ir vandenynuose. Šis tikslas yra ambicingas, tačiau esame pasiryžę jį pasiekti.

Dalyvauti turi visi visuomenės sluoksniai. Būdami Ellen MacArthur fondo Naujosios plastiko ekonomikos iniciatyvos nariai, esame įsipareigoję aktyviai dalyvauti kuriant gerai veikiančias surinkimo, rūšiavimo ir perdirbimo sistemas šalyse, kuriose vykdome veiklą. Infrastruktūros trūkumas pasaulyje yra didelis ir nuo mūsų tiesiogiai nepriklauso, tačiau kartu su partneriais visame pasaulyje stengiamės modeliuoti sėkmingas surinkimo ir išteklių atgavimo sistemas.

Aktyviai pasisakome už suderintą ir geresnį po vartojimo susidarančių išteklių reguliavimą ir raginame vyriausybes paspartinti infrastruktūros plėtrą. Pasisakome už teisiškai privalomą JT sutartį dėl plastiko taršos, kuri, kaip tikimės, paskatins nustatyti naujas, suderintas nacionalines taisykles.

 

Kaip dirbame mažindami savo pakuotes

Title
Pakuotės, kurias galima perdirbti, naudoti pakartotinai ir (arba) kompostuoti*

Subtitle
Procentinė dalis
Bottom Text

*Ellen MacArthur fondo duomenimis: 'Naujas plastiko ekonomikos įsipareigojimas – įsipareigojimai, vizija ir apibrėžtys' (2020 m. vasaris)

Title
Pakuotės, pagamintos iš perdirbtų ir (arba) atsinaujinančiųjų medžiagų*

Subtitle
Procentinė dalis
Bottom Text

*Pagal Tvarumo apskaitos standartų valdybos maisto apdorojimo standartą FB-PF-410a.1.

896.6 kilotonos

Mūsų pakuočių strategija, paremta penkiais ramsčiais

Mūsų pakuočių strategija yra moksliškai pagrįsta ir kuriama remiantis pramonėje pirmaujančiais „Nestlé“ pakuočių mokslo instituto, kuris yra vienintelis tokio pobūdžio mokslinių tyrimų institutas maisto pramonėje, darbais. 2019 m. įsteigtame institute dirba apie 50 pakuočių ekspertų, kurių darbas yra kurti naujos kartos tvarias pakuočių medžiagas.

Institutas padeda tobulinti pakuočių projektavimo būdus. Jis kuria pakartotinai pripildomų arba daugkartinio naudojimo pakuočių sistemas, projektuoja supaprastintas ar perdirbtas pakuočių medžiagas, kuria aukštos kokybės barjerinį popierių ir biologines, kompostuojamas ir biologiškai skaidžias medžiagas.

Mūsų strategiją sudaro penki ramsčiai:

Pillar 1   

Mažiau pakuočių – mažinti

Norime naudoti mažiau pakavimo medžiagų, įskaitant pirminį plastiką, kurio kiekį iki 2025 m. planuojame sumažinti trečdaliu, palyginti su 2018 m. atskaitos tašku.

Pavyzdžiai, kaip tai darome: atsisakome nereikalingų plastikinių dangtelių, priedų, sluoksnių ir plėvelių, o kai kuriose šalyse palaipsniui atsisakome pakuočių, kurios nėra plačiai perdirbamos.

Lotynų Amerikoje įdiegėme kelias pakuočių naujoves: pakeitėme Nescafé vienos porcijos kavos pakuočių ir Mahler Bouillon pakuočių dizainą, kad pakuotėms sunaudojamo plastiko kiekis kartu sudėjus sumažėtų daugiau kaip 200 tonų.

Kinijoje Nescafé palengvino paruoštos gerti kavos buteliukus, kasmet sutaupydama 1 733 tonas plastiko.

2 ramstis    

Mažiau pakuočių – naudoti ir pripildyti pakartotinai 

Siekdami atsisakyti vienkartinių pakuočių stengiamės atsisakyti neperdirbamo plastiko ir investuojame į naujoviškas alternatyvias tiekimo sistemas.

Daugelis šių sprendimų jau įgyvendinti viso pasaulio rinkose, įskaitant Indonezijoje naudojamus pakartotinai užpildomus dozatorius, kurie buvo sukurti kartu su technine partnere bendrove „Algramo“ ir pelno nesiekiančiais „Enviu“ inkubatoriais. Bendradarbiaujant su vietos mažmenininkais Indonezijoje buvo išbandytos naujos „Milo“ ir „Koko Krunch“ sistemos.

Vokietijoje kartu su pradedančiąja įmone „Circolution“ vykdėme bandomąjį projektą. Dirbdama keliose maisto prekių parduotuvėse komanda išbandė naujas standartizuotas daugkartines nerūdijančiojo plieno „Nesquik“ pakuotes, kurias galima integruoti į esamą grąžinimo ir valymo infrastruktūrą.

Transportavimo pakuočių srityje naujovės mums padėjo pakeisti plastikinę susitraukiančiąją ant padėklų vyniojamą plėvelę ir pereiti prie daugkartinių transportavimo dėžių.

Pripažįstame, kad reikia nuveikti dar daugiau, ir bendradarbiaujame su įvairiomis darbo grupėmis, veikiančiomis visoje vertės grandinėje, pavyzdžiui, Vartotojų prekių forumu ir Ellen MacArthur fondu.

3 ramstis    

Geresnės pakuotės – tobulinti dizainą 

Bendradarbiaujame su pramonės partneriais, siekdami kurti naujas pakavimo medžiagas ir sprendimus.

Iki 2021 m. pabaigos iš savo gaminių pašalinome visus plastikinius šiaudelius, o kaip alternatyvią medžiagą sukūrėme pagal užsakymą pagamintą popierių.

Visame savo asortimente nuolat vertiname medžiagas, bandome ir diegiame alternatyvas, pavyzdžiui, perdirbamą popierių, skirtą Maggi sultinio kubelių pakuotėms Prancūzijoje, kad pakeistume kelių medžiagų pakuotes.

Siekiame, kad 100 % mūsų plastikinių pakuočių būtų perdirbamos, ir palaipsniui atsisakome neperdirbamų medžiagų. Iki 2023 m. pabaigos 83,5 % mūsų plastikinių pakuočių buvo skirtos perdirbti.

4 ramstis   

Geresnė sistema – perdirbti 

Vykdydami savo veiklą visame pasaulyje stengiamės padėti stabdyti plastiko atliekų patekimą į aplinką.

Remiame surinkimo, rūšiavimo ir perdirbimo infrastruktūrą šalyse, kuriose parduodami mūsų produktai, ir kai kuriose šalyse siekiame surinkti ir perdirbti tiek pat plastiko, kiek jo sunaudojame savo produktams, vadovaudamiesi principu „viena tona įvežta, viena tona išvežta“.

Pavyzdžiui, Malaizijoje „Nestlé“ suvienijo jėgas su Petaling Džajos miestu, kad pradėtų savanorišką plastiko surinkimo ir perdirbimo programą „nuo durų iki durų“. Šią novatorišką programą tiek Jungtinių Tautų aplinkosaugos programa (UNEP), tiek Malaizijos aplinkos ministerija pripažino kaip geriausios atskyrimo iš šaltinio praktikos pavyzdžiu.

Pillar 4   

Geresnė sistema – elgesio keitimas

Norėdami išspręsti plastiko atliekų problemą mes visi, įskaitant „Nestlé“, mažmeninės prekybos partnerius, tiekėjus ir vartotojus, iš esmės turime pakeistume savo elgseną

Savo darbuotojams pradėjome rengti mokymus pakuočių tvarumo tema ir siekiame šviesti bei  skatinti kitus, vykdydami įvairias programas ir kampanijas, padedančias visiems įsivaizduoti ateitį be atliekų. Kaip pavyzdžius galima paminėti Nespresso kapsulių rinkimo programos vaizdo įrašus, Dove Lo Butto skaitmeninę platformą Italijoje, padedančią klientams nustatyti artimiausią vietą, kur galima išmesti pakuočių atliekas, bei Nescafé Dolce Gusto vartotojų švietimo kampanijas Vokietijoje ir Meksikoje.

Jungtinėse Amerikos Valstijose „Nestlé Health Sciences“ atsisakė sunkiai surenkamų ir perdirbamų vitaminų bei maisto papildų viršutinių dangtelių plombų. Mūsų prekių ženklai Pure Encapsulations ir Atrium Innovations šią naujovę parėmė surengdami skaitmeninę kampaniją.

Brazilijoje, Prancūzijoje ir Šveicarijoje mūsų kavos prekių ženklai Nescafe Dolce Gusto ir Nespresso pristatė kompostuojamas kavos kapsules. Skaitmeninė kampanija kartu su ant pakuotės pateikta informacija, skatinančia rūšiuoti buitines organines atliekas ir kompostuojamas medžiagas, padidino vartotojų informuotumą.

Bendros vertės kūrimo ir tvarumo ataskaitos viršelis