Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Programa „Nestlé for Healthier Kids“

Kid playing basketball

 

Programa Nestlé for Healthier Kids (N4HK) skatina subalansuotą mitybą ir sveikos gyvensenos įpročius 3–12 metų vaikams bei padeda tėvams ir globėjams auginti sveikesnius vaikus.

Vykdydami kampanijas ir iniciatyvas skleidžiame informaciją apie būtinybę užtikrinti, kad vaikai gautų maisto medžiagų, reikalingų tinkamai augti ir vystytis.

Dalijamės žiniomis apie sveiko gyvenimo būdo naudą tikėdamiesi, kad sveiki įpročiai išliks ir vaikams suaugus. Taip pat padedame vaikams suvokti, kokią reikšmę planetai turi jų individuali mityba ir gyvenimo būdas.

 

Pirmieji gyvenimo metai

Gerų mitybos įpročių diegimas nuo ankstyvo amžiaus svarbus norint tapti sveiku suaugusiu žmogumi.

Programos Nestlé for Healthier Kids dalis Nestlé Baby & me siūlo individualias mitybos paslaugas tėvams pirmąsias 1 000 jų kūdikio gyvenimo dienų – nuo nėštumo iki vaiko antrojo gimtadienio.

Programa vykdoma daugiau nei 80 šalių ir šiuo metu joje yra užsiregistravę daugiau nei 10 milijonų tėvų. Į internetu teikiamas paslaugas įtraukti el. mokymo kursai, kurie naujausius mokslinius duomenis paverčia paprastais ir praktiškais maitinimo patarimais.

motina maitina kūdikį

Kaip padedame šviesti vaikus sveiko gyvenimo būdo klausimais

Programa Nestlé for Healthier Kids apima daugelį mūsų veiklos sričių. Visi kartu siekiame keturių pagrindinių tikslų, skatinančių vaikus:

  • Valgyti daugiau vaisių ir daržovių
     Vaikas valgo arbūzą
  • Tėvas su vaiku pjausto daržoves 
    Valgyti pakankamomis porcijomis
  • Gerti daugiau vandens
    Vaikas geria vandenį iš stiklinės
  • Reguliariai mankštintis
    Tėvas iškėlęs vaiką, kad šis įmestų į krepšį

Nuo mokyklinių programų iki socialinės žiniasklaidos – kasdien tėvams teikiame patarimų ir rekomendacijų, kaip įtraukti vaikus į maisto ruošimą.

Norime, kad maistas taptų smagia ir įtraukiančia gyvenimo dalimi, ir tikimės įkvėpti vaikus rinktis sveiką mitybą ir gyvenimo būdą, kurie paruoš juos ateičiai.

Pavyzdžiui, skatiname šeimas įtraukti vaikus į apsipirkimą, produktų tvarkymą ir patiekalų gaminimą. Taip pat bendradarbiaujame su socialinių tinklų nuomonės formuotojais, kurie dalijasi idėjomis, kaip sudominti vaikus virtuvėje. Be to, turime vaizdo įrašų, kuriuose skatiname šeimas leisti vaikams patiems išsirinkti vaisių pusryčiams.

Pasitelkdami pasakojimo būdus stengiamės, kad būtų smagu, o geriamąjį vandenį padarome patrauklesnį parodydami, kaip jį pagardinti vaisiais.

Rūpinamės vaikų sveikata visame pasaulyje

Australijai skirtoje programos Nestlé for Healthier Kids svetainėje pateikiami pamokų planai, užduočių lapai ir vaizdo įrašai, kuriuose gyvai atskleidžiamos sveikatos ir mitybos temos. Papildomas turinys taip pat supažindina vaikus su tvarumo koncepcija, pavyzdžiui, perdirbimo veikla ir idėjomis, kaip užsiimti rankdarbiais iš natūralių medžiagų. 

Filipinuose į Nestlé for Healthier Kids veiklą įtraukta stovykla „Nestlé Wellness Campus“, kuri organizuojama kartu su nacionaline švietimo ministerija, ir Bear Brand Tibay skaičiuoklė, sukurta bendradarbiaujant su šalies Maisto ir mitybos tyrimų institutu. 

Vengrijoje šalies mastu vykdome skaitmeninę kampaniją ir švietimo iššūkį „Etesd az Eszed“ (liet. Pamaitink savo smegenis), bendradarbiaudami su Vengrijos stambiausia skaitmenine švietimo platforma „Okos Doboz“ (liet. Išmanioji dėžė). Tikslas – suteikti vaikams daugiau žinių apie sveiką gyvenimo būdą, mitybą ir tvarumą.

Brazilijoje Nestlé for Healthier Kids apdovanojimais pagerbiami projektai, kurie transformuoja mokyklų aplinką skatinant sveikesnius įpročius. Per penkerius metus iš to gavo naudos daugiau kaip 44 000 vaikų. Interaktyvioji paroda „Mityba, judėjimas ir linksmybės“ San Paule nuo atidarymo 2022 m. gegužę sulaukė daugiau nei 70 000 lankytojų. 

Čilėje 12 metų trukmės programa pakartotinai buvo paleista 2023 m., pridėjus 36 naujus skaitmeninius švietimo išteklius. Dabar jos turinys papildomai pasiekė 15 000 vaikų ir „YouTube“ kanale „Nutrition, Movement and Fun“ sulaukė daugiau kaip 38 000 peržiūrų.

2023 m. Tarptautinę virtuvės šefų dieną, kurios tema buvo „Auginkime puikius virtuvės šefus“, „Nestlé Professional“ ir „Worldchefs“ suteikė galimybę entuziastingiems jauniesiems virėjams susipažinti su nuostabiu skanaus maisto gaminimo ir teigiamų mitybos įpročių pasauliu. Renginiais visame pasaulyje, kuriuos vedė 3 600 virtuvės šefų, susidomėjo daugiau nei 140 000 vaikų.

Suteikiame daugiau galių tėvams ir globėjams

Per pastaruosius penkerius metus mūsų iniciatyva „Nutriplato“ padėjo pasirūpinti tūkstančiams žmonių subalansuotu racionu keliose Europos šalyse, įskaitant Prancūziją, Italiją, Rumuniją,Ispaniją, taip pat Lotynų Amerikoje. Principas toks, kad patiekalą turi sudaryti didelė porcija daržovių, baltyminis maistas (mėsa, kiaušiniai, žuvys, lęšiai arba pupelės) ir porcija visų grūdo dalių makaronų, rudųjų ryžių arba bulvių.

„Nutriplato“ rinkinys padeda žmonės įsivaizduoti, kiek maisto iš kiekvienos šių grupių reikėtų suvalgyti. Jį sudaro iliustruota lėkštė, kurioje pavaizduota, kiek vietos turėtų užimti kiekviena maisto produktų grupė, ir knygelė su moksliškai pagrįstomis mitybos rekomendacijomis bei greitai ir lengvai paruošiamais sezoniniais receptais.

2022 m. Ispanijoje atliktos apklausos rezultatai parodė, kad 92 % dalyvių dėl „Nutriplato“ pakeitė savo mitybos įpročius.

children learning about healthy food choices through play
Dvi mergaitės su vandens buteliu
Nestlé Pure Life milijonus vaikų įkvepia rinktis vandenį

Nestlé Pure Life daugiau nei 30 milijonų vaikų įkvepia rinktis vandenį.

Žmonės visame pasaulyje pripažįsta, kad vanduo yra geriausias pasirinkimas jų sveikatai. Vis dėlto pernelyg dažnai pasirenkamos nesveikos alternatyvos, ypatingai vaikų.

Nestlé Pure Life – pasaulyje pirmaujantis į butelius išpilstyto vandens prekės ženklas, pasiekiantis vartotojus daugiau nei 40 šalių. Esame įsitikinę, kad vaikai pirmenybę turėtų teikti tyram vandeniui.

Dėl to užsibrėžėme ambicingą tikslą įkvėpti daugiau kaip 30 milijonų vaikų rinktis tyrą kokybišką vandenį. Šio tikslo sieksime pasitelkdami naujoviškus produktus ir paslaugas, kad tyras vanduo taptų visų pageidaujamu pasirinkimu.

Berniukai žaidžia žolės riedulį
Milo įkvepia milijonus vaikų augti kartu su sportu

Milo įkvepia milijonus vaikų augti kartu su sportu.

Reguliarus sportas yra labai svarbi sveiko gyvenimo būdo dalis, tačiau pernelyg dažnai vaikai mieliau lieka namuose ir žaidžia su elektroniniais įrenginiais. Mes, Milo darbuotojai, esame tikri, kad sportas yra labai svarbus vaikų vystymuisi, nes ugdo jų gyvenimo įgūdžius ir vertybes, padedančias gyvenime pasiekti sėkmę. Dėl to esame pasiryžę didesniam skaičiui vaikų suteikti galimybę reguliariai sportuoti.

Kasmet bendraujame su daugiau nei 20 milijonų vaikų per masinio sporto renginius, įtraukiančius technologijas, tokias kaip programėlė Milo Chamsquad, ir mūsų kultinę partnerystę su „FC Barcelona“, suteikiančią unikalią treniravimo patirtį.

Iš paprastų sudedamųjų dalių, tokių kaip salykliniai miežiai, pienas, cukrus ir kakava, pagaminti Milo produktai nuolat tobulinami, kad suteiktų maistingos energijos, reikalingos vaikams augti ir sportuoti.

Motina su dukra gamina valgį
Maggi šeimoms atskleidžia namuose gaminamo maisto pranašumus

Milijonams šeimų Maggi padeda gaminti sveiką ir subalansuotą maistą.

Tyrimai parodė, kad kartu su tėvais gaminantys vaikai dažniau valgo maistą, kurio linkę atsisakyti, pavyzdžiui, daržoves ar salotas.

Maggi supranta naminio maisto gaminimo galią. Dėl to esame pasiryžę įkvėpti šeimas kasdien gaminti skanų ir subalansuotą naminį maistą iš mėgstamų šviežių produktų.

Daugiau nei 150 šalių keičiame savo produktus naudodami paprastesnes ir sveikesnes sudedamąsias dalis.

Taip pat diegiame ambicingą maisto ruošimo mokymo programą tėvams ir vaikams, kurioje pateikiami receptai, paprasti maisto gaminimo patarimai ir internetiniai kursai. Visa tai tam, kad išrankieji valgytojai taptų mažiau išrankūs.

Mergaitė ruošiasi valgyti dribsnius
Nestlé Cereals pagerina pusryčius

Nestlé Breakfast Cereals įkvepia šeimas mėgautis subalansuotais pusryčiais.

Tyrimai rodo, kad daugelio vaikų mityba pasižymi nepakankamu visų grūdo dalių maisto kiekiu. Jie per dažnai praleidžia pusryčius arba pusryčiai būna nepakankamai maistingi.

Mes, Nestlé Breakfast Cereals darbuotojai, esame įsitikinę, kad geresni pusryčiai nėra vien tik gera dienos pradžia – tai geresnės ateities pagrindas.

Visų dalių grūdai tapo pagrindine vaikams skirtų mūsų produktų sudedamąja dalimi, be to, toliau mažiname cukraus kiekį. Dauguma vaikams skirtų mūsų pusryčių dribsnių taip pat papildyti bent septynių rūšių vitaminais ir dviejų rūšių mineralais.

Padedame tėvams patiekti subalansuotus pusryčius teikdami rekomendacijas dėl porcijų dydžio ir įkvepiančių maisto produktų derinių, kad vaikai galėtų mėgautis maistinga ir skania dienos pradžia.

Motina žaidžia su vaikais
Cerelac padeda pasirūpinti gera mažų vaikų mityba

Daugeliui vaikų trūksta svarbiausių vitaminų ir mineralų, pavyzdžiui, geležies. Pasaulyje 40 % ikimokyklinio amžiaus vaikų serga mažakraujyste.

Dėl šios priežasties Cerelac kūdikių dribsniai papildyti pagrindiniais mitybiniais mikroelementais (geležimi, cinku, vitaminu A ir vitaminu C).

Cerelac tinka kaip pirmasis papildomas maistas kūdikiams nuo 6 mėnesių, kai vien motinos pienas nebepatenkina didėjančių kūdikio mitybos poreikių.

Neseniai Indijoje atliktas tyrimas parodė, kad mažiems vaikams, vartojantiems papildytus grūdinius produktus, sumažėja geležies stokos sukeltos mažakraujystės rizika.

Motina duoda stiklinę Nido pieno savo dukrai
Nido rūpinasi švietimu mitybos srityje

Nido palaiko kiekvienos motinos troškimą puoselėti sveiką savo vaikų ateitį.

Užauginti visapusiškai išsilavinusius, savimi pasitikinčius vaikus, gebančius rasti savo gyvenimo kelią, nėra lengvas darbas. Tam reikia pastangų, atsidavimo, atkaklumo, netgi drąsos... ir šiek tiek pagalbos.

Štai kodėl Nido jau ištisas kartas padeda motinoms pasirūpinti visapusišku vaikų augimu ir vystymusi.

Nido siūlo individualiai pritaikytą mitybą nuo kūdikystės iki mokyklinio amžiaus. Tai pieno produktų asortimentas, kuris atitinka specifinius besikeičiančius vaikų mitybos poreikius – nuo mitybinių makroelementų, tokių kaip baltymai, iki gerai subalansuoto papildymo geležimi, cinku, B grupės vitaminais ir kt.

Be to, vaikų pažintiniam ir socialiniam vystymuisi skirta mūsų skatinimo ir paslaugų platforma padeda tėvams rasti tinkamiausią auklėjimo stilių. Savo produktais ir paslaugomis padedame kiekvienai mamai užauginti nuostabias, unikalias asmenybes, kurios gyvenime ras savo kelią.

Berniukas laiko paveikslėlį
Bear Brand kovoja su mitybinių mikroelementų trūkumu

Bear Brand suteikia jėgų kovojant su mitybinių mikroelementų trūkumu.

Nuo mitybinių mikroelementų trūkumo kenčia milijonai pasaulio šeimų. Dėl to gali susilpnėti imuninė sistema, protiniai gebėjimai ir sutrikti augimas, ypač vaikų, todėl kyla pavojus, kad šeimos gali atsidurti užburtame silpnos sveikatos ir sumažėjusių pajamų rate.

Mes, Bear Brand darbuotojai, esame įsitikinę, kad nepakankama mityba neturėtų trukdyti šeimoms siekti svajonių apie geresnį gyvenimą. Praturtindami produktus NutriStrong suteikiame stiprybės, pritaikydami juos konkrečioms mitybos spragoms kiekvienoje šalyje.

Vykdydami kampanijas ir mitybos švietimo programas padedame šeimoms būti sveikesnėms ir stipresnėms.

farmer