Sort by
Sort by

Nestlé kovoja su klimato kaita ir įsipareigoja iki 2050 metų sumažinti dujų emisiją

Kovodama su klimato kaita „Nestlé“ įsipareigoja iki 2050 metų pasiekti nulinius šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos rodiklius. Pasak „Nestlé“ generalinio direktoriaus Marko Schneiderio, klimato kaita yra ne tik viena didžiausių grėsmių, su kuria susiduria visuomenė. Kartu tai ir viena didžiausių rizikų kompanijos verslo ateičiai, todėl būtina imtis veiksmų ir prisidėti prie teigiamų pokyčių.

„Laiko atsargos, kai galime išvengti blogiausių globalinio atšilimo padarinių, senka, todėl keliame drąsius tikslus pasiekti nulinę emisiją. „Nestlé“ kelias link nulinės emisijos jau yra prasidėjęs, o nuo šiol mes dar labiau stiprinsime savo pastangas“, – sako M. Schneideris.

Naujasis 2050 metų „Nestlé“ įsipareigojimas papildo bendrovės vykdomą veiklą mažinant šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas visoje kompanijos vertės grandinėje. Pavyzdžiui, bendrovė efektyvina paskirstymo tinklus ir sandėlius, optimizuodama maršrutus, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir anglies dvideginio išmetimas. Per pastaruosius ketverius metus šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimas didžiausiuose bendrovės paskirstymo centruose sumažėjo beveik 40 proc.

Taip pat „Nestlé“ suaktyvino savo veiklą, siekdama užtikrinti atsakingą žaliavų tiekimą, ir padarė didelę pažangą, siekdama nulinio miškų naikinimo tikslo. Skaičiuojama, kad nuo 2014 metų šiltnamio efektą sukeliančių dujų mažinimas visoje bendrovės vertės grandinėje prilygsta 1,2 mln. automobilių keliuose.

Be to, naujasis bendrovės įsipareigojimas apima ir Paryžiaus susitarimo tikslą – apriboti Žemės temperatūros kilimą iki 1,5 laipsnio Celsijaus. Per ateinančius dvejus metus „Nestlé“ sudarys tikslų planą ir sieks temperatūros rodiklius sumažinti iki 1,5 laipsnio. Kad įgyvendintų savo įsipareigojimą iki 2050 metų, „Nestlé“ vykdys:

  • Spartesnę produktų transformaciją, atsižvelgiant į vartotojų tendencijas ir pasirinkimą. „Nestlé“ išleis daugiau produktų, kurie paliks mažesnį pėdsaką aplinkai ir prisidės prie subalansuotos mitybos populiarinimo. Tai apima platesnę augalinių maisto produktų pasiūlą, kurios nori vartotojai. Taip pat bendrovė keis savo produktų sudėtį ir naudos daugiau klimatui nekenksmingų ingredientų bei siūlys alternatyvias pakuotes.
  • Žemės ūkio iniciatyvų didinimą, siekiant absorbuoti daugiau anglies dioksido. Pasauliniu mastu „Nestlé“ sustiprins savo programas su ūkininkais, kad būtų atkuriama žemė ir apribojamas šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimas. Bendrovė stengsis labiau apsaugoti miškus atsodindama medžius ir didindama biologinę įvairovę. Taip pat iniciatyvos su ūkininkais apims ir efektyvesnį pieno produktų tiekimo grandinės valdymą.
  • Savo gamyklose, sandėliuose ir biuruose „Nestlé“ naudos 100 proc. atsinaujinančią elektrą. Šiuo metu trečdalis – 143 – bendrovės gamyklų jau naudoja 100 proc. atsinaujinančią elektrą. Kompanija ir toliau sieks didinti energijos vartojimą iš atsinaujinančių šaltinių.

Svarbu surasti, kad norint pasiekti 1,5 laipsnio Celsijaus rodiklį, pokytis turi įvykti globaliu mastu tarp pramonės, valdžios atstovų ir visuomenės. Todėl „Nestlé“ ir toliau rems įvairias iniciatyvas, siekdama užtikrinti, kad visi sektoriai greičiau judėtų link užsibrėžto tikslo.