Sudėtingomis ekonominėmis sąlygomis Europoje įsteigta organizacija „Alliance for YOUth“ buvo pirmoji privačiojo sektoriaus iniciatyva, skirta padėti jaunuoliams įgyti reikiamų įgūdžių, kad jie galėtų sėkmingai įsitvirtinti darbo rinkoje. Aljansas siekė regione sukurti daugiau kaip 100 000 darbo vietų. 2019 m. organizacija išsiplėtė pasauliniu mastu ir tapo „Global Alliance for YOUth“. Nuo to laiko ji gerokai pasistūmėjo į priekį vykdydama savo misiją:
- Kurti tobulėjimo galimybes: Bendrovės narės pasaulio jaunimui suteikė daugiau kaip 40 milijonų tobulėjimo galimybių. Paramos gavėjai galėjo pradėti savo karjerą įsidarbindami pirmojoje darbovietėje, įgyti svarbiausių įgūdžių, kurie padidintų įsidarbinimo galimybes, ir gauti paramą, leisiančią pradėti arba plėsti savo verslą.
- Remti pažeidžiamą jaunimą: Siekdamas patenkinti nepakankamai dėmesio sulaukiančių bendruomenių poreikius, įskaitant pabėgėlius ir marginalizuotą Vokietijos bei Lenkijos jaunimą, Aljansas ėmė bendradarbiauti su „JA Europe“.
- Suteikti galimybę jauniems pokyčių iniciatoriams: Bendradarbiaudamas su „Global Shapers Community“ ir „Accenture“, Aljansas įsteigė metinį inovacijų prizą, kurio paskirtis – įgalinti jaunuosius naujovių kūrėjus įveikti neatidėliotinus socialinius ir aplinkosauginius iššūkius.
- Lavinti svarbiausius skaitmeninius įgūdžius: Bendradarbiaujant su „HCL Tech“, „Microsoft“ ir „Publicis Group“ pradėtas rengti hakatonas „Code4YOUth“, kurio paskirtis – skatinti skaitmeninę įtrauktį, ugdyti kūrybiškumą ir padėti jaunimui įgyti svarbiausių skaitmeninių įgūdžių. Septyni finalininkai iš 5 000 kandidatų turėjo galimybę pristatyti savo idėjas grupei pramonės ekspertų, kurių sprendimai gali turėti ilgalaikį poveikį viso pasaulio bendruomenėms.
- Išplėsti nuosavą bendrovių narių indėlį: Vien tik „Nestlé“ nuo 2017 m. jaunuoliams parūpino 7,7 mln. darbo vietų, stažuočių ir pameistrystės bei mokymosi galimybių. 2023 m. bendrovė jaunesniems nei 30 metų asmenims pasiūlė beveik 24 000 darbo vietų ir kone 11 000 stažuočių, ypač susijusių su žemės ūkio verslininkų ugdymu.
Laurent‘as Freixe, „Nestlé“ generalinis direktorius, „Global Alliance for YOUth“ įkūrėjas ir pirmininkas sako: „Sparčiai tobulėjant technologijoms, įskaitant dirbtinį intelektą, darbo pobūdis reikšmingai keičiasi. Šiandien mūsų misija kaip niekada aktuali. Skatindami dualųjį švietimą, skaitmeninę įtrauktį ir nuolatinį socialinių emocinių įgūdžių ugdymą, ruošiame jaunąją kartą profesiniam pasauliui. Jaunuoliai, kurių daugelis iš prigimties yra įvaldę skaitmenines technologijas, turi unikalių galimybių prisitaikyti prie pokyčių ir, gavę daugiau galių, paskatinti esminius bei ilgalaikius visuomenės pokyčius, kartu sustiprindami bendrovių narių talentų fondą.“
„JA Europe“ projekto HONOUR paramos gavėja iš Ukrainos Irina Berestova pasakoja: „Projektas HONOUR man suteikė gairių ir priemonių, kurios padės integruotis į Vokietijos darbo rinką. Projekto seminarai ir gauta parama padėjo pasiruošti, todėl ateityje tikiuosi sulaukti sėkmės. Esu dėkinga už šią nuostabią galimybę ir norėčiau nuoširdžiai padėkoti už man bei kitiems perkeltiems jaunuoliams suteiktą paramą.“