Sort by
Sort by

„Nestlé“ stoja į kovą su jaunimo nedarbu

Kompanija „Nestlé“ Europoje pradeda plataus masto kampaniją, skirtą jaunimo nedarbui mažinti. Suprasdama, kad sprendžiant šią problemą vien vyriausybių pastangų nepakaks, „Nestlé“ imasi iniciatyvos, kuri per artimiausius trejus metus gerokai prisidės prie kovos su jaunimo nedarbu.

Didelis jaunimo nedarbas – vienas opiausių šių dienų Europos skaudulių. Statistika teigia, kad darbo Europoje neturi kas ketvirtas jaunuolis iki 30 metų amžiaus. Kai kuriose Pietų Europos valstybėse jaunimo nedarbas siekia net 50 procentų.

Kompanija „Nestlé“, suvokdama, kad didelis jaunimo nedarbas gali virsti sunkia socialine krize, ėmėsi iniciatyvos „Nestlé“ Needs YOUth“, jos metu į darbo rinką visoje Europoje bus įtraukta apie 20 tūkst. jaunuolių iki 30 metų amžiaus. Pusei jų planuojama sukurti nuolatines darbo vietas, dar 10 tūkst. jaunuolių turės galimybę dalyvauti stažuotėse, iš arti susipažinti su verslu, tai suteiks privalumų ieškant vietos darbo rinkoje.

„Nestlé“ kompanijos vykdomasis direktorius Europai Laurent Freixe, lapkričio 15 d. Atėnuose, pasirašydamas sutartį dėl iniciatyvos „Nestlé“ Needs YOUth“ įgyvendinimo, sakė, kad jaunimo nedarbo mažinimas yra būtina sąlyga, jei norime, kad augtų Europos ekonomika, o kartu ir žemyne veikiantis verslas.

„Jei mes norime toliau augti ir investuoti Europoje, turime padaryti viską, ką galime, stiprindami ir plėtodami jaunų žmonių įgūdžius bei gerindami jaunuolių galimybes įsidarbinti, neatsižvelgiant į jų išsilavinimo lygį“, – kalbėjo L. Freixe.

Todėl iniciatyva „Nestlé“ Needs YOUth“ nebus orientuota vien į universitetų absolventus, ji galimybių suteiks ir mokyklas baigusiems jaunuoliams.

Programoje dalyvausiantys jauni europiečiai save atrasti ir siekti karjeros galės įvairiose „Nestlé“ veiklos srityse – gamyboje, inžinerijoje, administravime, pardavimuose, rinkodaroje ar finansuose. „Nestlé“ kompanijos specialistai jaunuoliams taip pat rengs mokymus, kurių metu įgytos žinios pravers darbinantis.

„Privatus sektorius tiek visoje Europoje, tiek Lietuvoje yra didžiausias darbdavys, todėl verslo indėlis, siekiant išspręsti jaunimo nedarbo problemą, yra labai svarbus. Kompanija „Nestlé“ didžiuojasi ilgalaikėmis tradicijomis įdarbinti jaunuolius, baigusius mokyklas ar universitetus. O šiuo metu mes galime ir turime padaryti daugiau, padėdami jauniems žmonėms rasti darbą“, – sako „Nestlé Baltics“ generalinė direktorė Marie Doušova.

Programos „Nestlé“ Needs YOUth“ metu Lietuvoje bus rengiami seminarai, diskusijos, kuriose „Nestlé“ specialistai su jaunuoliais dalysis įžvalgomis apie darbo rinką, užimtumo patarimais, padės parengti gyvenimo aprašymus, kurie darytų įspūdį galimiems darbdaviams. Jaunuoliai taip pat bus kviečiami į „Nestlé“ atvirų durų dienas, kuriose susipažins su kompanijos veiklos subtilybėmis.

„Nestlé“ darbuotojai dalyvaus mokyklų, kolegijų bei universitetų renginiuose. Jie patars jaunuoliams, kaip pasiruošti darbo pokalbiams, kaip parengti tinkamą gyvenimo aprašymą, ir padės geriau suprasti, ko iš jaunų žmonių tikisi darbdaviai“, – sakė M. Doušova.

Lietuvos ekonomistai sako, kad tokie verslo projektai kaip „Nestlé“ Needs YOUth“ yra labai sveikintini, nes vien mokyklos ar universiteto suolas jaunuolių neparuošia darbo rinkai. Norint sėkmingai įsidarbinti reikia turėti ir įgūdžių.

„Iniciatyvos, kai mokytojo vaidmenį iš dalies perima verslas ir imasi jaunimui diegti reikalingus įgūdžius bei žinias, išties sveikintinos“, – sako „Danske“ banko vyr. analitikė Baltijos šalims Violeta Klyvienė.