Mūsų vizija



KRYPTIES APIBRĖŽIMAS: Werner Bauer, vyriausiasis technologas, „Nestlé S.A.“

Moksliniai tyrimai ir plėtra yra pagrindinis „Nestlé“ konkurencingumo pranašumas. Jei nebūtų vykdžiusi mokslinių tyrimų ir plėtros strategijos, „Nestlé“ nebūtų tapusi maisto pramonės lydere maitinimo, sveikatos ir sveikatingumo srityje.

Turėdama 29 mokslinių tyrimų, plėtros ir technologijų centrus visame pasaulyje, „Nestlé“ turi didžiausią iš visų maisto pramonės įmonių mokslinių tyrimų ir plėtros tinklą. „Nestlé“ mokslinių tyrimų, plėtros ir technologijų tinkle bei vietinėse pritaikymo rinkoms grupėse dirba daugiau nei 5 000 žmonių.

„Nestlé“ ir toliau stiprina savo mokslinių tyrimų ir plėtros galimybes sukurdama pažangias partnerystes kiekviename produkto kūrimo etape – nuo bendradarbiavimo ankstyvajame etape su kūrimo ir biotechnologijų įmonėmis iki partnerysčių su pagrindiniais tiekėjais galutiniame etape.

Sutelkdama visus savo visuotinius mokslinių tyrimų ir plėtros išteklius, „Nestlé“ turi galimybę teikti aukštos kokybės saugaus maisto sprendimus viso pasaulio vartotojams tiek mitybos, sveikatos, sveikatingumo, tiek skonio, sandaros ar patogumo požiūriu. Svarbiausia – „Nestlé“ teikia vartotojams aukščiausios kokybės produktus. O apie saugą nebereikia net kalbėti.

Moksliniai tyrimai ir plėtra labai svarbūs ir siekiant užtikrinti, kad visi „Nestlé“ produktai atitiktų juos reglamentuojančius teisės ir norminius aktus. „Nestlé“, integruodama teisės ir norminių aktų nuostatų atitikties procesus į visą mokslinių tyrimų ir plėtros veiklą, turi galimybių greitai ir efektyviai išleisti naujus produktus bet kurioje pasaulio šalyje.

„Nestlé“ mokslininkai irgi prisideda prie informacijos apie produktų sveikumą ir sveikatingumą skleidimo vartotojams. Siekiant užtikrinti, kad visa tiek ant pakuotės, tiek ir kitur pateikiama informacija apie maistą būtų ne tik pritaikyta prie vietos kultūros, bet ir pagrįsta moksliniais tyrimais, visame pasaulyje dirba „Nestlé“ mitybos specialistai.

Vis labiau maisto ateitis grindžiama ne tik sveika mityba, bet ir mokslu. „Nestlé“ mokslininkai galvoja apie ateities maistą. „Nestlé“ moksliniai tyrimai ir plėtra mitybos ir maisto mokslą vykdo dviem kryptimis:

  • nuo vartotojų poreikių prie mokslinių tyrimų pagrindinių tikslų,
  • nuo
    praktinio mokslo prie naudos vartotojams ir paslaugų.

„Nestlé“ mokslinių tyrimų ir plėtros vizija yra ilgalaikė. Kaip „Nestlé“ moksliniai tyrimai ir plėtra padeda formuoti maisto ateitį, galima sužinoti peržiūrėjus šiuos interneto puslapius.

Werner Bauer
Vyriausiasis technologas, „Nestlé S.A.“
Inovacijos, technologijos, moksliniai tyrimai ir plėtra