Kit Kat



"Kit Kat" - tikra žvaigždė

Trumpai

1935 rugsėjis - keturi šokoladu dengti vafliniai pirštukai pradėti gaminti Londone ir pavadinti "Rowntree's Chocolate Crisp". Pradėjus gamybą Niujorke, jie labai greitai paplito po visas valstijas.

Istorija

Produko pavadinimas kilo nuo XVIII a. Londone įsikūrusios literatų grupės pasivadinusios "Kit Kat Club", kuri rinkosi Kristoferio Ketlingo (konditerijos kepėjas) pyragų parduotuvėje.

Remiantis istoriniais faktais, 1935 metais sukurti "Rowntree's Chocolate Crisp" pasiūlė kompanijos darbuotojas. Jo nuomone "Rowntree" turėtų gaminti šokoladinį batonėlį, kurį klientas galėtų neštis į darbą. Taip atsirado keturi šokoladu dengti vafliniai piršteliai pavadinti "Rowntree's Chocolate Crisp".

1937 metais "Kit Kat" pavadinimas buvo pradėtas spausdinti ant pakuotės kartu su pirmuoju užkandžio pavadinimu "Chocolate Crisp".

"Padaryk pertraukėle su Kit Kat" koncepcija pirmą kartą buvo panaudota reklamoje 1937 metais. Ji išliko iki šių dienų ir  yra plačiai naudojama jau 70 metų.

1950-aisiais produkto reklama buvo pradėta transliuoti Didžiojoje Britanijoje per televizija. Ji tapo pagrindiniu įrankiu vystant "Taking a break" ("Pertraukėlės") koncepcija. Reklamos kompanija "JWT" pasiūlė šiek tiek patobulintą devizą. Naujasis pasiūlymas buvo - "Atsipūsk, užkąsk Kit Kat", kuris nuo 1958 metų buvo pradėtas naudoti televizijos ir spaudos reklamose. To pasekoje "Kit Kat pardavimai išaugo 22%. Šis devizas tapo vienu sėkmingiausiu visų laikų reklamos projektu ir dabar yra neatsiejamas nuo "Kit Kat" prekės ženklo.

1980-ieji laikomi "Kit Kat" "Auksine Era". Tai nulėmė stiprus "Kit Kat" pardavimų augimas Didžiojoje Britanijoje ir  kitose šalyse. Produkcijos gamybos plėtra tęsėsi į tolimuosius rytus (1989 KitKat gamyba pradėta Kasumigauroje (Japonijoje)).

Priartėjus naujam tūkstantmečiui gamyba buvo pradėta Bulgarijoje, Rusijoje ir Venesueloje. Šis žingsnis "Kit Kat" atvėrė duris į visiškai naujas rinkas. Pardavimai besivystančiose rinkose šiuo metu sudaro beveik 25% prekės ženklo vertės ir  prognozuojama, kad jie dar augs ateityje.

Prekės ženklo plėtra

1999 metais Didžiojoje Britanijoje pradėta pardavinėti "Kit Kat Chunky". Tai buvo naujos eros pradžia. "Kit Kat" su šiuo produktu užsibrėžė tikslą pasiekti naujus klientus. Lūkesčiai buvo išpildyti ir  "Kit Kat Chunky" Didžiojoje Britanijoje greitai pasiekė naująsias rinkas. Šis produktas taip pat pirmas pradėjo plėtrą i rytų Europą. Kiek vėliau buvo pristatytas nepaprastas šokoladinis dražė "Kit Kat Pop Chock", o 2008. metais "Kit Kat" produktų asortimentą papildė naujausias "Kit Kat Senses".

Vartotojai vis primena mums, kad trumpiausias kelias į sėkmę - produkto kokybė ir paprastumas.

Šiandien

Šiandien "Kit Kat" yra antras pasaulyje prekės ženklas. Tai turbūt globališkiausias prekės ženklas pasaulinėje saldumynų gaminių rinkoje. Jo potencialas neišblėsęs ir šiandien. Svarbiausia žinutė "Atsipūsk, užkąsk Kit Kat" dar niekada nebuvo tokia reikšminga mūsų pirkėjams, kaip ji yra dabar.

Šiandienos "Kit Kat" vizija, tapti reikšmingiausiu šokolado rinkos prekės ženklu. Mes tikime, kad mūsų konditerijos "brangakmeniui" ateitis bus dar šviesesnė negu kada nors.





Kit Kat 4 Finger Kit Kat Chunky Kit Kat Peanut Butter