Bendrosios vertės kūrimas

Bendrosios vertės kūrimas ir toliau išlieka bendrovės Nestlé pagrindiniu verslo principu. Kompanijos sėkmė tiesiogiai priklauso nuo aplink esančios visuomenės padėties. Dėl to Nestlé yra tvirtai pasiryžusi prisidėti prie gyventojų padėties gerinimo.

Žmonės ir šeimos, bendruomenės ir planeta – visa susiję tarpusavyje, todėl Nestlé yra pažadėjusi prisidėti prie geresnės, sveikesnės aplinkos kūrimo. Tam įgyvendinti kompanija paskelbė konkrečius 42 įsipareigojimus, kurie atsispindi Nestlé veiksmų plane, numatytame įgyvendinti iki 2020 m.

Nestlé ryžtas savo veikla prisidėti prie bendruomenių aplinkos gerinimo leidžia padovanoti sveikesnius ir laimingesnius gyvenimus tiek individualiems žmonėms, tiek šeimoms. Investuojant į bendruomenes kartu prisidedama prie natūralių gamtos išteklių išlaikymo ir puoselėjimo. Taip pat daug dėmesio skiriama pagrindiniam gyvybės šaltiniui – vandeniui.

Pradėdama naują kampanijos istorijos etapą Nestlé ir toliau stiprins Bendrosios vertės kūrimo strategiją kartu ją integruojant į kiekvieną bendrovės veiklos etapą, teisinį reglamentą ir konkrečius veiksmus.