„Nestlé“ padeda jaunuoliams žengti į darbo rinką

Geg 14, 2015

Jaunimo nedarbas vis dar išlieka viena aktualiausių socialinių problemų tiek Lietuvoje, tiek visoje Europoje, todėl ypač svarbu padėti jauniems žmonėms integruotis į darbo rinką, suprasti jos poreikius ir sužinoti, kokie gebėjimai ir kompetencijos šiandienos darbdaviams yra svarbiausios.

 Suprasdama, kokie iššūkiai darbo rinkoje kyla jauniems žmonėms, kompanija  „Nestlé“ Europoje įgyvendina plataus masto kovos su jaunimo nedarbo programą „Nestlé needs YOUth“. Viena šios programos dalių –neseniai vykęs renginys „CV Clinics“. Jame su Vilniaus jaunuoliais bendravo „Nestlé Baltics“ specialistai, kurie negailėjo patarimų, kaip reikia ugdyti kompetencijas, rengti gyvenimo aprašymus ir pasiruošti darbo pokalbiams. Susitikimų metu buvo imituojami darbo pokalbiai, o vėliau specialistai atkreipė dėmesį į tai, kas buvo daroma tinkamai, o ką reikėtų taisyti.

 Kaip pastebi „Nestlé Baltics“ generalinis direktorius Daniel Meile jauniems žmonėms dažnai pritrūksta ne kompetencijos, o gebėjimų save ir tas kompetencijas pristatyti. Tad būtent tam ir buvo skiriamas didžiausias dėmesys „CV Clinics“ renginiuose.

 „Jeigu žinote, kokios veiklos norite, kokioje pozicijoje pageidaujate dirbti, eikite į įmones, skambinkite, rašykite, pristatykite save, sakykite, kad norite įgyti patirties. Nebijokite ir kasdien ženkite po žingsnį pirmyn“, –  „CV Clinics“ renginyje susirinkusius jaunuolius kreipėsi Europos Parlamento narys Antanas Guoga.

 „CV Clinics“ – dalis „Nestlé“ iniciatyvos „Nestlé“ Needs YOUth“. Šia iniciatyva daugiau kaip 280 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje turinti kompanija su partneriais siekia Europoje mažinti jaunimo nedarbą ir padėti jaunuoliams atrasti savo vietą darbo rinkoje. Pasitelkus iniciatyvą iki 2016 metų planuojama įdarbinti 10 tūkst. jaunų žmonių iki 30 metų amžiaus, dar 10 tūkst. vietų sukurs patys darbdaviai, suteikdami galimybę jaunuoliams savo įmonėje atlikti praktiką, ugdysiančią profesinius įgūdžius bei praversiančią ateityje.