„CV Clinics“: kaip sukurti asmeninį prekės ženklą


Geg 27, 2018

 

Vis daugiau darbdavių supranta, kad jaunimui nepakanka karjeros planavimo, darbo paieškos ir asmeninės rinkodaros žinių.

Į „Alliance4YOUth” iniciatyvą susibūrusios įmonės šią savaitę organizavo jau penktąjį „CV Clinics“ renginį jaunuoliams, kurio metu studentai mokėsi asmeninės rinkodaros pagrindų, išbandė save darbo pokalbių simuliacijose su tikrais vadovais. Renginys vyko bendrovėje „Nestlé Baltics“.

„Matome, kad jaunuoliai labai vertina praktinę patirtį – jiems labai smalsu, kaip atrodo įmonės darbo aplinka, kaip vyksta realus darbas. Didžiausią įspūdį jiems paliko simuliaciniai darbo pokalbiai, kurių metu vadovai analizavo jų gyvenimo aprašymus, pokalbio metu įvertino studentų gebėjimus sklandžiai pristatyti savo gebėjimus, patirtį, charakterio bruožus. Daugeliui jaunuolių šie darbo pokalbiai buvo pirmieji – tai gera galimybė pasitreniruoti prieš būsimus prisistatymus darbdaviams“, - teigė  „Nestlé Baltics“ Personalo ir korporatyvinių reikalų vadovė Ariana Rastauskaitė.

Gyvenimo aprašymas ar motyvacinis laiškas yra svarbios priemonės darbo paieškai, tačiau vien jų jau nepakanka – darbdaviai iš anksto pasidomi informacija apie studentus internete, atidžiai peržvelgia jų socialinių tinklų paskyras.  Šiuolaikiškam darbdaviui įdomios jaunuolio vertybės, pomėgiai ir charakterio bruožai.

Specialistė pasidalijo patarimais, į ką atkreipti dėmesį savo prekės ženklą kuriančiam jaunam žmogui. Pasak G. Sakalauskienės, tyrimai rodo, kad 75-90 proc. personalo atrankos specialistų pirmiausia „pagūglina“ apie kandidatą, tad vertėtų nelaukti ir šį veiksmą atlikti pirmiems. Be to, verta peržiūrėti socialinių tinklų paskyras – reikia pagalvoti, ar tikrai visi įrašai, nuotraukos, asmeninė informacija, draugų ar sekamų puslapių ratas yra tai, ką norite apie save pasakoti?

Personalo atrankos specialistai dalija patarimus, kokią informaciją jie gyvenimo aprašyme jie tikisi rasti. Tačiau CV forma, išvaizda, struktūra, komunikacijos tonas yra gera galimybė išsiskirti. Galiausiai, patariama pasiruošti darbo pokalbiui – peržiūrėti internete dažniausiai užduodamus klausimus darbo pokalbio metu ir iš anksto pasiruošti jiems atsakymus.

„Nestlé“ 2013 m. įkūrė pasaulinę iniciatyvą „Alliance4YOUth”. Bendromis jėgomis daugiau nei 200 įmonių pasaulyje yra įsipareigojusios padėti ruošti jaunuolius profesinei veiklai bei suteikti darbo ar mokymosi vietas.  Šio aljanso partneriai Lietuvoje yra penkios socialiai atsakingos įmonės, besistengiančios padėti vietiniam jaunimui – tai „Nestlé Baltics“, „AC Nielsen“, „EY“, „DS Smith“ ir „Advantus“.