Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

„Nescafé“: kavos galią pasitelkiame žmonių gyvenimo kokybei gerinti

Mūsų įsipareigojimas

Mes skatiname tvarų kavos derliaus auginimą ir kaimo vietovių, kuriose ji gaminama ir renkama, vystymą, taip pat remiame šimtus tūkstančių su mumis dirbančių ūkininkų, kad pagerintume jų ekonomiką ir suteiktume pragyvenimo šaltinį vietos bendruomenėms.
Nescafe Plan
„Nescafé“ planas

„Nescafé” yra vienas populiariausių kavos prekių ženklų pasaulyje. Kas septintas kavos puodelis – „Nescafé”. Nepaisant to, daug kavos augintojų gyvena nežinomybėje, nes jų pasėlių kokybei ir pajamoms nuolat kyla grėsmė. Dėl to, prieš dešimt metų „Nestlé” sukūrė „Nescafé planą”, kuris prisideda prie ūkininkų gyvenimo kokybės gerinimo. Šis planas padėjo padidinti kavos augintojų pajamas, sumažinti kavos ūkių ir gamyklų poveikį aplinkai ir prisidėjo prie kaimo bendruomenių gerovės daugelyje šalių, pavyzdžiui, Brazilijoje, Kolumbijoje, Dramblio Kaulo Krante, Kenijoje, Meksikoje, Filipinuose ar Vietname. Nuo įkūrimo pradžios „Nestlé” į „Nescafé planą” investavo 350 mln. Šveicarijos frankų (daugiau nei 325 mln. eurų).

Remiantis pastarojo dešimtmečio reikšminga pažanga, „Nestlé“ įsipareigojo dėti dar daugiau pastangų tvarumo srityje.

Atsisiųskite ataskaitą:

dešimt „Nescafé plano” metų
Nescafe Plan

„Kartu su partneriais ir 230 „Nescafé” agronomų pagerinome ūkių efektyvumą ir žemės ūkio procesus, kurie ūkininkams suteikia galimybę nustatyti aukštos kokybės kainą už tvariai išaugintą kavą. Siekdami sumažinti kavos augintojų priklausomybę nuo monokultūrų ir juos sustiprinti, įvairinome ūkininkų pajamų šaltinius. Šie veiksmai – tai dar ne pabaiga. Kursime geresnes socialines sąlygas kavos ūkiuose ir aplink juos. Taip pat dėsime dar daugiau pastangų darbo teisių, vaikų apsaugos, jaunimo ir moterų įgalinimo srityse.“

Philipp Navratil
Philipp Navratil Vyresnysis viceprezidentas, Gėrimų strateginio verslo skyriaus vadovas
Mūsų tikslai

Iki 2025 m. Nescafé” planuoja, kad 100% kavos bus užauginama ir išgaunama iš atsakingų kavos ūkių. Kava tikrinama arba tvirtinama nepriklausomų organizacijų.

„Nescafé” sumažins ir pašalins anglies dioksido išmetimą visuose kavos išgavimo ir gamybos procesuose. Bendrovė taip pat naudos aplinkai draugiškas pakuotes. Tai yra konkretūs žingsniai, kurie, be daugelio kitų, padeda „Nestlé” iki 2025 m. pasiekti tvarių pakuočių ir 2050 m. nulinės anglies dioksido emisijos įsipareigojimus.

„Nescafé” partneris – „Rainforest Alliance”– vertina veiksmus kavos tiekimo regionuose visame pasaulyje, kad užtikrintų jų teigiamą poveikį kavos augintojams. „Rainforest Alliance“ reguliariai  kontroliuoja  kaip ūkininkai perima gerąją ūkininkavimo patirtį ir kaip keičiasi su tuo susiję rodikliai, pavyzdžiui, produktyvumas.

„Mūsų ir „Nestlé” partnerystės, įgyvendinant „Nescafé planą”, tikslas – gerinti ir optimizuoti kavos auginimą. „Nescafé“, dirbdama kartu su „Rainforest Alliance” mokymų, stebėsenos ir vertinimo srityse, turėjo galimybę naudoti reikšmingus duomenis ir įrodymus, kuriuos galės pritaikyti darbui kartu su kavos augintojais. Džiaugiamės, kad esame jų partneriai šioje kelionėje”, – sako Alex Morgan, „Rainforest Alliance” rinkų transformacijos vadovas.

„Nescafé plano” rezultatai

Nuo 2010 m., įgyvendindama „Nescafé planą”, „Nestlé” pasiekė:

  • Šiuo metu 75% kavos, naudojamos „Nescafé” produktuose, išgaunama atsakingai. 2020 m. „Nescafé” įsigijo daugiau nei 649 tūkst. tonų atsakingai užaugintos kavos – didžiausią kiekį įsigyjamą vieno kavos pirkėjo.
  • Kavos ūkiams paskirstyta 235 mln. aukšto derlingumo ir atsparių ligoms kavos sodinukų. Tai viršijo pradinį 220 mln. tikslą. Tokiu būdu bendrovė prisidėjo prie beveik 120 tūkst. hektarų kavos ūkių atnaujinimo visame pasaulyje.
  • Sukurta ir išleista 15 naujų „Arabica” ir „Robusta” kavos rūšių penkiose šalyse: Meksikoje, Kolumbijoje, Ekvadore, Filipinuose ir Tailande. Šios rūšys pasižymi didesniu produktyvumu, atsparumu ir aukščiausia kokybe.
  • Surengta daugiau kaip 900 tūkst. mokymo kursų ūkininkams apie gerąsias praktikas žemės ūkyje. Tikslai buvo optimizuoti produktyvumą ir sąnaudas, pagerinti kokybę ir taikant efektyvius drėkinimo metodus ar genėjimo metodus sumažinti poveikį gamtai.
  • Įgalinta daugiau nei 10 000 tūkst. moterų ir jaunų ūkininkių per lyderystės programas ir mokymus namų ūkio ekonominio planavimo klausimais.
  • Sustiprinti daugiau nei 10 tūkst. ūkininkų verslo įgūdžiai finansinio raštingumo, apskaitos tvarkymo ir verslumo temomis.

Iki metų pabaigos „Nestlé” paskelbs naują ir patobulintą „Nescafé” tvarumo planą. Bendrovė ir toliau kruopščiai dirbs, kad puoselėtų ir skatintų stipresnį ir tvaresnį kavos sektorių.