Sort by
Sort by

Raktas į ilgalaikį augimą – spartus inovacijų diegimas

Spartus inovacijų diegimas užtikrina bendrovės augimą
Įvaizdinė nuotrauka

„Boston Consulting Group“ didžiausią pasaulyje maisto ir gėrimų gamintoją „Nestlé“ įvertino kaip vieną iš 50 inovatyviausių 2020 m. bendrovių pasaulyje. Inovacijos – bendrovės veiklos pagrindas. Jos leidžia atliepti greitai besikeičiančius vartotojų poreikius.

Vienas iš pagrindinių bendrovės strategijos tikslų – prisidėti prie vartotojų gyvenimo kokybės gerinimo. Jau daugiau nei 150 metų inovacijos padėjo „Nestlé“ įgyti konkurencinį pranašumą ir nuolat plėtoti verslo, produktų ir įvairių kitų sprendimų portfelį. Siekdama išlaikyti augimą, bendrovė siekia užtikrinti, kad nauji sprendimai turėtų teigiamą poveikį visuomenei ir aplinkai.

Žengti koja kojon su vartotoju

Pasaulis keičiasi dideliu tempu: demografinės, aplinkos, technologinės, vartotojų ir verslo tendencijos daro didelę įtaką maisto ir gėrimų pramonės pasiūlai bei paklausai. Rinka turi numatyti ir atliepti besikeičiančius įvairaus amžiaus vartotojų poreikius ir lūkesčius. Bendrovės siekia užtikrinti, kad produktai būtų kaip galima geriau diferencijuoti ir orientuoti į vartotoją.

„Nestlé“ šioje srityje taip pat pasiekė reikšmingų rezultatų: pradedant vykdomais ilgalaikiais moksliniais tyrimais, padedančiais suprasti mitybos poveikį įvairaus amžiaus žmonių sveikatai, ir baigiant 50 papildomų projektų rėmimu. Bendrovė supaprastino inovacijų procesus sumažindama gamintojos vidinių patvirtinimų skaičių, be to vidutiniškai 30 procentų sutrumpindama laiką nuo mokslinės idėjos sukūrimo iki jos tapimo pritaikoma inovacija. Taip pat bendrovė pasitelkė kitus novatoriškus sprendimus, tokius kaip mokslinių tyrimų ir plėtros („R&D”) akseleratorius ir kitas priemones.

Inovacijų kūrimas pasitelkiant mokslą ir bendradarbiaujant su partneriais

„Nestlé“ pasitelkia esminius visų produktų kategorijų tyrimus tokiose srityse kaip maisto sauga, analitiniai, medžiagų ir pakavimo mokslai. Vėliau „Produktų technologijų centrai“ (angl. “Product Technology Centers”) svarbiausių mokslinių tyrimų programų rezultatus paverčia konkrečiais inovatyviais sprendimais ir šios inovacijos pritaikomos skirtingiems regionams ir rinkoms.

Taip pat bendradarbiavimas su išorės partneriais būtinas norint greitai reaguoti į sudėtingus ir kompleksinius iššūkius, tokius kaip plastiko atliekos. „Nestlé“ savo veikloje vadovaujasi atviro požiūrio politika, kuri leidžia sukurti ir pasiūlyti rinką keičiančias idėjas, technologijas ir verslo modelius. Pavyzdžiui, mokslinių tyrimų ir plėtros („R&D”) akseleratorius darbuotojams ir ekspertams suteikia galimybę bendradarbiauti su studentais, pirmaujančių universitetų tyrėjais, tiekėjais ir „startuoliais“ bei idėjas paversti į prototipus, kuriuos galima išbandyti komercinėje veikloje.

Inovacijos Baltijos šalyse ir tvarumo skatinimas

Pirmąjį metų pusmetį „Nestlé“ Baltijos šalyse pristatė inovatyvius maisto ir gėrimų produktus. Kavos mėgėjai nuo šiol gali mėgautis naujų „Nescafé Classic Black Roast“, „Nescafé Dolce Gusto Cold Brew“ ir kitais skoniais. Bendrovė taip pat sukūrė ir į rinką išleido naujus šokolado batonėlius - „Kit Kat Gold“ ir „Lion Wild“. Žinoma, kulinarijos kategorija taip pat papildyta gardžiais produktais, pavyzdžiui, azijietiškais makaronais ir kitais.

„Nestlé“ toliau tobulina augintinių maistą. Baltijos šalių rinkoje buvo pristatyta naujovė natūralios produkcijos segmente – tai „Purina One Dual Nature“ ėdalas su spanguolėmis, kurios itin vertinamos dėl savo savybių.

Šalia tinkamos mitybos, sveikatos ir geros savijautos skatinimo, bendrovė taip pat didelį dėmesį skiria tvarumo temai: mažina plastiko atliekas, deda pastangas, kad tinkama mityba būtų prieinama kuo didesniam vartotojų ratui, skatina tvarų vartojimą, prisideda prie klimato kaitos švelninimo.