Sort by
Sort by

„Nestlé“ įsipareigojimai visuomenei įgauna pagreitį: atėjo laikas nuveikti dar daugiau

Net Zero Roadmap

„Nestlé“ baigė vykdyti didžiąją dalį savo viešųjų įsipareigojimų projektų ir pradeda naują etapą, kurio metu dės dar daugiau pastangų, kad kurtų tvarią ateitį Žemei ir bendruomenėms. Tarp naujausių įmonės iniciatyvų - „Net Zero Roadmap“ planas, kurį bendrovė pristatė 2020 m., ir daugybė kitų visame pasaulyje ir Baltijos šalyse tęsiamų projektų.

2020 m. Bendrosios vertės kūrimo ir tvarumo ataskaitoje apžvelgdama nuveiktus darbus, „Nestlé“ patvirtina, kad praėjusiais metais pavyko užbaigti didžiąją dalį bendrovės vykdytų viešųjų įsipareigojimų iniciatyvų. Bendrovė įvykdė didžiąją dalį projektų, parengtų pagal Jungtinių Tautų sudarytą Darnaus vystymosi tikslų programą ir skirtų skatinti sveikesnę suaugusiųjų ir vaikų gyvenseną bei kurti sąlygas aukštesniam pragyvenimo lygiui tose bendruomenėse, kuriose veikia „Nestlé“.

Ataskaitoje taip pat paaiškinama, kad „Nestlé“ planuoja įgyvendinti keletą nedidelių įsipareigojimų, kurie dar liko neužbaigti.

Tarp pasiekimų, kuriais bendrovė labiausiai didžiuojasi yra šie:

  • Nuo 2016 m. „Nestlé“ pristatė daugiau kaip 4 900 maistingesnių, patobulintos sudėties maisto produktų ir gėrimų - pavyzdžiui augalinės kilmės alternatyvų įprastiems gaminiams. Jie skirti būsimoms ar naujagimius auginančioms mamoms, kūdikiams ir vaikams. Per šį laikotarpį bendrovės dėka 80 milijonų vaikų mokėsi sveikos mitybos pagrindų;
  • Nuo 2010 m. dėl tiesioginės ir netiesioginės bendrovės veiklos išskiriamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis sumažėjo 37 %;
  • Nuo 2020 m. gruodžio mėn. 90 % visų „Nestlé“ žaliavų, kurių išgavimas gali kelti riziką miškams, yra vertinamos kaip neprisidedančios prie miškų kirtimo (angl. deforestation-free). Tarp šių žaliavų – palmių aliejus, minkštimas, popierius, soja, mėsa ir cukrus;
  • Tokios „Nestlé“ iniciatyvos kaip mokyklų renovavimas, mokyklinių reikmenų tiekimas, pagalba jungiant klases ir kuriant veiklas, kurios leidžia bendruomenėms užsidirbti, 2012-2020 m. laikotarpiu padėjo apsaugoti 127 550 vaikų nuo nelegalaus darbo.
 

Baltijos šalyse tęsia partnerystes

Baltijos šalyse „Nestlé“ tęsia ilgametę partnerystę su „Sveikatiados“ judėjimu Lietuvoje, kurio tikslai sutampa su „Nestlé“ iniciatyva „Nestlé for Healthier Kids“. Jau 11 metų „Sveikatiada“ moko vaikus sveikos gyvensenos, padeda jauniems žmonėms formuoti subalansuotos mitybos ir tinkamo fizinio aktyvumo įpročius. Kasmet projektas tik stiprėja - 2021 m. prie jo yra prisijungę daugiau kaip 1230 mokyklų ir darželių iš visos Lietuvos.

Šiuo metu „Nestlé Baltics“ ieško galimybių startuoti su „Nestlé for Healthier Kids“ iniciatyva Latvijoje ir Estijoje. „Nestle“ siekia visame pasaulyje per metus padėti sveikiau gyventi 50 milijonų vaikų.

Dar viena iniciatyva, startavusi 2014 m. ir kasmet įgaunanti vis daugiau pagreičio, yra į verslą orientuotas projektas „Alliance for YOUth“. Bendradarbiaudama su vyriausybėmis, fondais, jaunimo organizacijomis, akademine bendruomene ir privačiuoju sektoriumi, „Nestlé“ padeda jaunimui žengti pirmuosius profesinio gyvenimo žingsnius. Iki šiol „Alliance for YOUth“ pagalba pasinaudojo 10 milijonų jaunų žmonių. Bendrovė siekia, kad iki 2025 m. iniciatyva pagelbėtų dar 300 000 jaunuolių. Baltijos šalyse projektas įgyvendinamas suteikiant studentams įsidarbinimo ir apmokamos praktikos galimybių „Nestlé“.

Naujausi tikslai

Bendrosios vertės kūrimo ir tvarumo ataskaitoje „Nestlé“ praneša apie naujausius bendrovės įsipareigojimus. Pavyzdžiui, kompanija skelbia, kad iki 2025 m. visos jos pakuotės bus tinkamos perdirbti arba naudoti pakartotinai. „Nestlé“ taip pat planuoja, jog iki 2050 m. šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis, susidarantis dėl tiesioginės įmonės veiklos, bus lygus nuliui.

2020 m. gruodžio mėn. „Nestlé“ pristatė išsamų planą „Net Zero Roadmap“, kuriame įvardijo aiškius tikslus ir terminus, kaip ir iki kada sumažins tiesiogiai ir netiesiogiai dėl bendrovės veiklos susidarančias emisijas. Kad planas pavyktų, bendrovė yra pasiryžusi imtis ryžtingų veiksmų – nuo dar glaudesnio bendradarbiavimo su 500 000 ūkininkų ir 150 000 tiekėjų iki visokeriopos pagalbos teikimo, jiems pereinant prie atsinaujinančio žemės ūkio. „Nestlé“ gamyklos ir biurai taip pat pereina prie atsinaujinančios energijos šaltinių, visiems įmonės gaminamiems produktams siekiama sukurti naujas, inovatyvias pakuotes.

Nuo pat įkūrimo „Nestlé“ stengėsi kurti vertę tiek savo akcininkams, tiek visuomenei. Tai, kad iki 2020 m. bendrovei pavyko įgyvendinti didžiąją dalį savo įsipareigojimų, yra paskata imtis dar daugiau darbų. Apie naujas iniciatyvas ir įsipareigojimus „Nestlé“ praneš kiek vėliau šiemet.

Daugiau naudingos informacijos rasite „Nestlé“ Bendrosios vertės kūrimo ir tvarumo ataskaitoje:

https://www.nestle.com/sites/default/files/2021-03/creating-shared-value-report-2020-en.pdf

Apie „Nestlé“:

Nestlé“ yra viena didžiausių pasaulyje maisto ir gėrimų bendrovių, joje dirba 230 000 darbuotojų. Įmonė veikia 187 šalyse ir valdo daugiau kaip 2 000 prekės ženklų – nuo žinomų visame pasaulyje iki mėgstamiausių vietinėse rinkose. Žinomiausi „Nestlé“ prekės ženklai yra „Nescafé“, „Maggi“, „Nesquik“, „Purina“, „Lion“, „Kit Kat“, „Perrier“ ir kt.

Baltijos šalyse „Nestlé“ savo atstovybę įkūrė 1996 m. Po šešerių metų buvo įkurta UAB „Nestlé Baltics“, jos centrinis biuras yra Vilniuje.