Sort by
Sort by

„Nestlé Baltics“ vadove Baltijos šalims tapo Ade Merilai

Ade Merilai

20 metų veikianti „Nestlé Baltics“ turi naują vadovę Baltijos šalims, ja tapo estė Ade Merilai. Tai – pirmas kartas įmonės istorijoje, kai vadove paskirta Baltijos šalių atstovė. João Uva Nunes, kuris iki šiol trejus metus vadovavo „Nestlé Baltics“, tęsia karjerą įmonėje. Šis pokytis yra aiškios, organiškos strategijos dalis.

„Esu dėkinga už pripažinimą ir pasitikėjimą, kurį bendrovė parodė man asmeniškai ir visai Baltijos šalių komandai. Tai – įrodymas, kad mūsų komanda pasiekė aukštą brandos lygį ir turi tiek kompetencijų, kad gali pati tvarkytis vietos rinkoje. Perimdama vadovės Baltijos šalims atsakomybes, jaučiuosi laiminga ir kupina jėgų. Vadovybės pokytis žymi naujos, įkvepiančios augimo stadijos pradžią ne vien man, bet ir visai Baltijos šalių komandai“, - komentuoja Ade Merilai.

A. Merilai prie „Nestlé Baltics“ prisijungė 2013 m. kaip įmonės Pardavimų vadovė Estijoje. Per penkerius metus jai pavyko pastebimai išauginti Maisto ir gėrimų kategorijos pardavimus. Pastaruoju metu A. Merilai ėjo „Nestlé Purina Petcare“ verslo vadovės Baltijos šalims pareigas, čia ji greitai įrodė, kad sugeba prisitaikyti, lyderiauti, kurdama naują organizacinę komandos struktūrą ir pasiekdama įspūdingų rezultatų. Į rezultatus orientuota, aiškia strategine vizija išsiskirianti, darbuotojus prioritetu laikanti A. Merilai, yra puikus pasirinkimas vadovauti „Nestlé Baltics“ ir vesti šią komandą siekiant naujų verslo aukštumų Baltijos šalyse ir visame Rytų-Vidurio Europos regione. A Merilai karjera yra puikus pavyzdys, kaip „Nestlé“ siekia užtikrinti lyčių lygybę darbovietėje ir įgalinti moteris kopti karjeros laiptais.

„Artimiausiu metu mano prioritetas – užtikrinti verslo tęstinumą, stabilumą, bendra vizija suvienyti komandą. „Nestlé Baltics“ toliau diktuos maisto ir gėrimų sektoriaus tendencijas, atsižvelgs į vartotojų lūkesčius ir užtikrins aukščiausią gaminių kokybę. Mažoje ir sudėtingoje Baltijos šalių rinkoje labai svarbų išnaudoti skaitmeninius privalumus“, - sako vadovė.

„Nestlé Baltics“ planuoja tęsti visas šiuo metu įgyvendinamas iniciatyvas, prisidėti prie bendruomenių gerovės ir tvaresnės ateities kūrimo. Šiuo metu vartotojai visame pasaulyje vis labiau domisi sveikata ir geros savijautos puoselėjimu, kyla kartelė, pagal kurią jie vertina verslo pastangas siekti tvarumo, todėl bendrovė lieka ištikima savo įsipareigojimui produktų krepšelį koreguoti taip, kas atitiktų besikeičiančius poreikius.

Vertindama pandemijos įtaką verslui, A. Merilai sako, kad dabar svarbiausi yra darbuotojai.

„Mane įkvėpė visų darbuotojų atsidavimas ir palaikymas pandemijos metu. Pačiose pirmose pandemijos stadijose sudėliojome aiškų veiksmų planą ir taisykles, įmonė buvo pasiruošusi reaguoti į naująją realybę. Dabar pagrindinis mūsų iššūkis – išlaikyti darbuotojų motyvaciją ir įsitraukimą. Mūsų prioritetas – pasirūpinti geresne darbuotojų savijauta“, - sako A. Merilai.

Per 20 veiklos metų „Nestlé Baltics“ pavyko pasiekti puikių rezultatų ir visose kategorijose įtvirtinti stiprius prekės ženklus: kulinarijoje – „Maggi“, saldumynų segmente – „Lion“ ir „Kit Kat“, kavos segmente – „Nescafé“ ir „Nescafé Dolce Gusto“, augintinams skirtų prekių rinkoje – „Purina“ ir kt. Bendrovė nuolat atnaujina savo produktų krepšelį ir Baltijos šalių vartotojus stebina naujovėmis.

Vienas iš ryškiausių „Nestlé“ gebėjimo prisitaikyti prie nuolat kintančių vartojimo įpročių pavyzdžių – „Nescafé Dolce Gusto“ kavos kapsulių sistema. Prieš 10 metų mūsų rinkai pristatytą gaminį Baltijos šalių vartotojai iki šiol renkasi dažniausiai iš visos segmento pasiūlos. 2018 m. „Nestlé“ užmezgė partnerystę su „Starbucks“, o 2020 m. pabaigoje pristatė šį prekės ženklą ir „Nescafé Dolce Gusto“ kavos aparatams skirtas „Starbucks“ kavos kapsules Baltijos rinkai.

Naujovių įvedimas į rinką yra glaudžiai susijęs su esminėmis „Nestlé“ vertybėmis. Bendrovė yra įsipareigojusi prisidėti prie visuomenės gerovės ir vykdyti savo pažadus bendruomenėms, šeimoms ir planetai. Pavyzdžiui, Įgyvendindama pažadą kurti tvaresnę ir sveikesnę ateitį, „Maggi“ organiško sultinio kubelius „Nestlé“ pakeitė į tvarią popieriaus pakuotę. Kurdama premium klasės produkciją katėms, bendrovė vadovaujasi „Purina in Society“ nuostatomis, kurios garantuoja informacijos apie gyvūnų sveikatą ir jiems skirto maisto sudėties skaidrumą, atsakingą gavybą, pakuočių tvarumą. Lietuvoje bendrovė daugiau kaip 10 metų bendradarbiauja su socialiniu projektu „Sveikatiada“ ir įgyvendina programą „Nestlé for Healthier Kids“, padėdama spręsti menko vaikų fizinio aktyvumo problemą. Bendradarbiaujant su ISM vadybos ir ekonomikos universitetu, įgyvendinama „Nestlé Needs Youth“ programa, kuri padeda studentams žengti į darbo rinką. Visose trijose Baltijos šalyse „Nestlé Baltics“ dažnai remia maisto bankus ir gyvūnų prieglaudas.

ApieNestlé

„Nestlé“ yra viena didžiausių pasaulyje maisto ir gėrimų bendrovių, joje dirba 230 000 darbuotojų. Įmonė veikia 187 šalyse ir valdo daugiau kaip 2 000 prekės ženklų – nuo žinomų visame pasaulyje iki mėgstamiausių vietinėse rinkose. Žinomiausi „Nestlé“ prekės ženklai yra „Nescafé“, „Maggi“, „Nesquik“, „Purina“, „Lion“, „Kit Kat“, „Perrier“ ir kt.

Baltijos šalyse „Nestlé“ savo atstovybę įkūrė 1996 m. Po šešerių metų buvo įkurta UAB „Nestlé Baltics“, jos centrinis biuras yra Vilniuje.