Sort by
Sort by

„Klimato savaitės 2020“ Niujorke metu „Nestlé“ akcentuoja gamta paremtus sprendimus

Climate week

Stabdyti klimato kaitą yra neatidėliotina užduotis, kuriai reikia bendrų verslo, valdžios, akademinių institucijų, pelno nesiekiančių organizacijų ir atskirų individų veiksmų. Štai kodėl „Nestlé“ džiaugiasi galėdama dalyvauti „Klimato savaitėje“ Niujorke – didžiausiame tarptautiniame aukščiausio lygio susitikime, kuriame pristatomi veiksmai dėl klimato kaitos.

„Nestlé“ generalinis direktorius Markas Schneideris „Walmart Sustainability Milestone“ aukščiausio lygio susitikimo tiesioginėje transliacijoje iš Klimato savaitės kalbėjo apie bendrovės siekį iki 2050 metų pasiekti nulinę grynųjų šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją. „Nestlé“ pasaulinė strategija apima portfelio pokyčius, pristatant daugiau vartotojams ir planetai palankesnių produktų, 100 proc. atsinaujinančios elektros energijos naudojimą ir daugiau gamtai draugiškų sprendimų, padėsiančių pašalinti anglies dvideginį tiekimo grandinėje.

Miškų atkūrimas ir apsauga yra vienas iš būdų, kaip „Nestlé“ tausoja gamtą kovai su klimato kaita. Vykdydama platesnę pasaulinę miškų atkūrimo iniciatyvą, bendrovė neseniai paskelbė apie 4 milijonų Šveicarijos frankų investiciją į projektą „RELeaf“, kad per ateinančius trejus metus pasodintų tris milijonus medžių Malaizijoje. Šių metų pradžioje iškeltas tikslas pasodinti tris milijonus medžių svarbiausiose aprūpinimo vietose Amerikoje. Taip pat pradėta bendradarbiauti su Dramblio Kaulo Kranto vyriausybe, siekiant apsaugoti ir atkurti „Cavally“ miškų rezervatą. Šios iniciatyvos padės sustiprinti „Nestlé“ tiekimo grandinę ir padaryti ją atsparesnę.

Klimato kaitos tempo lėtinimas yra sudėtinga problema ir jai spręsti reikia plačiai apimančių kolektyvinių veiksmų, kad būtų pasiekta tvarių rezultatų. „Nestlé“ ir „Walmart“ yra tarp 17 bendrovių, spartinančių veiksmus kuriant miškams palankią ateitį. Per Klimato savaitę Vartotojų prekių forume suformuota teigiamų veiksmų koalicija, skirta miškams. Ją pasirašiusieji bendradarbiaus ir bendromis pastangomis paspartins sisteminius veiksmus stabdant miškų kirtimą, nykimą ir transformuojant palmių aliejaus, sojos ir popieriaus, plaušienos ir pluošto pakuočių tiekimo grandines bei skatinant reikšmingus pokyčius visoje pramonėje.

Kaip „Walmart“ tiekėja, „Nestlé“ pristatė miškų atkūrimo pažangą vykdant projektą „Gigaton“, kad paremtų mažmenininko pastangas  iki 2030 m. iš pasaulinės vertės grandinės pašalinti vieną milijoną tonų (gigatoną) šiltnamio efektą sukeliančių dujų. 2019 metais, vykdydami „Gigaton“ projektą, „Walmart“ tiekėjai pranešė sumažinę CO2 išmetimą daugiau negu 20 milijonų tonų.