Sort by
Sort by

„Nestlé“ skatina inovatyvius sprendimus tvarių pakuočių plėtroje

Didžiausia pasaulyje maisto gamintoja „Nestlé“ praneša investuosianti iki 1,8 mlrd. eurų į plastiko perdirbimą. Bendrovė siekia pereiti nuo pirminio prie perdirbamo maisto pakuočių plastiko ir skatina inovatyvius sprendimus tvarių pakuočių plėtroje.

„Užtikrinti, kad perdirbamas plastikas būtų tinkamas naudoti maisto pakuotėms, yra didžiulis iššūkis mūsų pramonei. Būtent todėl, šalia plastiko naudojimo mažinimo ir atliekų surinkimo, norime nutraukti žalingą ratą ir didesnį kiekį plastiko paversti daugybe kartų perdirbamu,  – teigia „Nestlé“ generalinis direktorius Markas Schneideris, pabrėždamas, kad joks plastikas neturėtų patekti į sąvartynus ar tapti atliekomis. – Žengiame drąsų žingsnį link platesnės perdirbamo maisto pakuočių plastiko rinkos ir skatiname pakavimo pramonės inovacijas. Kviečiame ir kitus prisidėti prie mūsų.“

Remdamasi 2018-aisiais paskelbtu įsipareigojimu iki 2025 m. pereiti 100 proc. prie perdirbamų arba daugkartinio naudojimo pakuočių gamybos, „Nestlé“ pirminio plastiko naudojimą savo veikloje sumažins trečdaliu. Kartu bendrovė, bendradarbiaudama su kitomis organizacijomis, skatins žiedinę ekonomiką ir pastangas pašalinti plastiką iš vandenynų, ežerų ir upių.

Pasak „Ellen MacArthur Foundation“ organizacijos generalinio direktoriaus Andrew Morlet, pašalinus nereikalingo plastiko naudojimą, kuriant inovacijas antrinio panaudojimo ir naujų medžiagų srityse, skatinant tinkamo ir maisto pakuotėms pritaikyto plastiko naudojimą galima sukurti ekonomiką, kur plastikas niekada netaps atliekomis. „Malonu matyti „Nestlé“ įsipareigojimą investuoti į žiedinės plastiko ekonomikos kūrimą ir siekį iki 2025 m. trečdaliu sumažinti pirminio plastiko naudojimą pakuotėse. Šių įsipareigojimų įgyvendinimas reikšmingai prisidės prie siekiamos vizijos įgyvendinimo“, – teigia A. Morlet.

Maisto pakuotės atlieka svarbų vaidmenį užtikrinant labai reikšmingus dalykus – maisto saugumą ir kokybę. Didžiąją dalį plastiko perdirbti taip, kad jis tiktų maistui pakuoti, yra sudėtinga, todėl maisto pakuotėms tinkamo perdirbamo plastiko tiekimas yra labai ribotas. Siekdama sukurti perdirbamo plastiko rinką, „Nestlé“ įsipareigoja įsigyti iki 2 mln. tonų perdirbto plastiko, gauto iš maisto produktų pakuočių, ir nuo dabar iki 2025 m. už jas sumokėti 1,4 mlrd. eurų. Bendrovė sieks maksimalaus veiklos efektyvumo, kad šios iniciatyvos pajamos išliktų neutralios.

Pakuočių inovacijos, įskaitant naujas medžiagas, pakartotinio užpildymo sistemas ir perdirbimo sprendimus, yra dar vienas svarbus iššūkis kelyje į ateitį be atliekų. Šalia „Nestlé“ Pakuočių mokslo instituto atliekamų reikšmingų tyrimų, bendrovė įsteigs 232,8 mln. eurų tvarių pakuočių rizikos fondą, skirtą investuoti į startuolius, vystančius veiklą šiose srityse.

Šios dvi iniciatyvos papildo nuolatines milžiniškas „Nestlé“ tyrimų, tiekimo ir gamybos pastangas, skirtas naudoti perdirbamas ar daugkartines pakuotes ir prisidėti prie tikslo 2050 m. pasiekti nulinį šiltnamio efektą skatinančių dujų išmetimą. Vykdydama įmonės įsipareigojimus pakuočių srityje ir didindama skaidrumą, „Nestlé“ tęs užsibrėžtas iniciatyvas ir reguliariai informuos apie pasiektą pažangą.