Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Augančiame rinkos segmente – „KitKat“ naujiena: kuriant pasitelkė inovacijas ir gamybos plėtrą

KIT KAT

Europoje sparčiai auga dalijamų šokolado plytelių paklausa – šis segmentas jau siekia 7,5 mlrd. Šveicarijos frankų ir yra antras pagal populiarumą šokolado gaminių tipas regione. Per paskutinius dvejus metus jų pardavimas išaugo daugiau nei 1,4 mlrd. frankų[1]. Atsižvelgdama į tokias tendencijas, bendrovė „Nestlé“ pristato naująsias „KitKat“ plyteles, subalansuotas malonioms pertraukėlėms – nuo šiol ne tik asmeninėms, bet ir skirtoms dalintis.

Prekių ženklas „KitKat“, kuris nuo seno garsėja kaip kviečiantis surasti taip reikalingo malonaus laiko sau dienos metu, siūlo ieškoti naujų progų pasimėgauti šokolado gaminiais. Pavyzdžiui, ilsintis su namiškiais po dienos darbų ar leidžiant savaitgalį su draugais.

„KitKat“ jau turi pakankamai platų šokoladinių gaminių asortimentą. Naujosiose plytelėse „Nestlé“ naudoja savo garsųjį traškų vafliuką, o vizualiai dailus marmurinis šokoladas ir kreminiai įdarai – kakavos, lazdynų riešutų, sūdytos karamelės skonių – suteikia smaguriautojams dar daugiau potyrių. Tokiu būdu bendrovė siekia stiprinti „KitKat“, kaip pirmaujančio prekių ženklo, pozicijas, atsižvelgdama ir į kintančius vartotojų pageidavimus.

Anot „Nestlé Zone Europe“ konditerijos skyriaus vadovo Stefano Agostini, vartotojų atsiliepimai patvirtina, kad dar yra potencialo tobulinti plytelių su įdaru patrauklumą.

„Pastarasis bendrovės gaminys įpūtė naujo vėjo į konservatyvoką tokių šokoladinių gaminių tipo segmentą ir yra labiau patrauklus jaunesniems pirkėjams, o tai turėtų paskatinti ir šio segmento prekybos augimą. „KitKat“ yra vienas sėkmingiausių „Nestlé“ prekių ženklų. Tikime, kad stipri jo pozicija leis sėkmingai plėstis naujuose segmentuose, pasiūlant vartotojams sprendimą, kuomet norisi atsipalaiduoti ir pasidalinti skanėstu su tais, kurie šalia“, – sako S. Agostini.

Atliepė vartotojų lūkesčius, pasitelkdama naujoves

„Nestlé“ šokolado gaminių kūrimo patirtis, sukaupta mokslinių tyrimų ir plėtros centre Jorke, Jungtinėje Karalystėje, leido sukurti lengvus, kreminius plytelių įdarus ir akį traukiančią jų išvaizdą.

Kaip pažymi „Nestlé“ konditerijos gaminių tyrimų ir plėtros centro vadovė Louise Barrett, šiose „KitKat“ plytelėse dera kruopščiai subalansuotos sudedamųjų dalių proporcijos. Taip pat atsiskleidžia ypatingos tekstūros kontrastas tarp išorinio šokolado sluoksnio ir įdarų. „Be to, mūsų turima patirtis maišant skirtingas šokolado mases leido sukurti marmurą primenančius raštus, kurie suteikia gaminiams estetišką išvaizdą“, – priduria ji.

Strateginės investicijos ir gamybos plėtra

Siekdama pradėti prekiauti šiuo gaminiu, „Nestlé“ investavo 44,2 mln. eurų į „KitKat“ fabriką Sofijoje, Bulgarijoje. 2024 m. lapkritį atidarytame fabrike bus galima pagaminti papildomai 10–20 tūkst. tonų šokolado gaminių, kurie bus eksportuojami į 29 Europos šalis, Kanadą ir Pietų Afriką. Dėl tokių investicijų šalyje sukurta apie 70 naujų darbo vietų. Bendrovė trijų Europos „KitKat“ fabrikų – Jungtinėje Karalystėje, Bulgarijoje ir Vokietijoje – modernizacijai iš viso išleido 100 mln. eurų.

Svarbiausia – tvarumas

Gaminant naująsias „KitKat“ plyteles, nuosekliai laikomasi „Nestlé“ tvarumo tikslų ir siekio visiškai atskirti šokolado gamyboje naudojamas kakavos sudedamąsias dalis pagal kilmę. Plytelėse esanti kakavos masė gaunama tiesiogiai iš kakavos augintojų šeimų, dalyvaujančių bendrovės „Pajamų didinimo programoje.

Šiuo naujovišku, į šeimą orientuotu projektu siekiama panaikinti kakavos augintojų pajamų skirtumą ir sumažinti vaikų darbo riziką, skatinant elgesio pokyčius ir apdovanojant už teigiamą praktiką tiek namuose, tiek ūkyje. Pirmieji rezultatai, kuriuos 2024 m. paskelbė programą prižiūrintis KIT Karališkasis atogrąžų institutas, džiuginantys – po 18 mėnesių šeimų pajamos padidėjo 38 proc.

Be to, „KitKat“ gamyboje yra  naudojamos tvarios pakuotės. Todėl naujosios plytelės, kaip ir kiti prekių ženklo gaminiai visoje Europoje, pakuojamos į tarptautinės tvarumo sertifikavimo sistemos ISCC patvirtintas perdirbto plastiko pakuotes.

Jaunesni nei bet kada

Produkto išleidimas į rinką sutampa su kultinio prekių ženklo 90-osiomis metinėmis. 1935 m. Jorke sukurtas pavadinimas skambėjo „Rowntree’s Chocolate Crisp“, o po kelerių metų buvo pakeistas į „KitKat“. Nuo tada garsėja kaip pasaulinis fenomenas, kurio pagrindinė žinutė „Pasidaryk pertrauką, pasimėgauk KitKat®“ (angl. „Have a Break, Have a KitKat“) skatina mokėti dinamiškoje kasdienybėje bent trumpam stabtelėti ir atsipalaiduoti.

Pirmiausia asortimentą papildžiusi naujiena pasirodė Jungtinėje Karalystėje. Nuo šių metų vasario plytelių galima įsigyti pagrindinėse Europos rinkose, įskaitant Baltijos šalis – Lietuvą, Latviją ir Estiją, taip pat Kanadoje ir Pietų Afrikoje.

 

[1] Šaltinis: COMIT įrankis („Nielsen“ / IRI), šokolado kategorija, laikotarpis: MAT P09 2024, įtrauktos 25 rinkos

Kit Kat