Kalėdinė paramos mugė: pagalbos kitam ir gardžių produktų šventė

To Press Releases listVilnius,Grd 8, 2011

Gruodžio 3 d. Vilniaus Rotušėje šurmuliavo Tarptautinė Kalėdų labdaros mugė. UAB „Nestlé Baltics“ devintą kartą dalyvavo renginyje, o už Šveicarijos stende parduotą produkciją buvo surinkta daugiau nei 8000 litų, kurie paaukoti labdarai.




Stendas, produktai ir prekyba

„Stende darbavosi UAB „Nestlé Baltics“, UAB „Roche Lietuva“ ir Šveicarijos konsulato komanda. Nors vienu metu stende sukdavosi 3-4 savanoriai, jie nespėdavo bendrauti su plūstančiu žmonių srautu. Specialiai mugei UAB „Nestlé Baltics“ atvežė šokoladinius saldainius Nestlé CAILLER AMBASSADOR. „Žmonės itin noriai vaišinosi šokoladu, sakydami, jog visi žino, kad šveicariškas šokoladas yra tikrai labai gardus ir kokybiškas. Kai kurie stendo lankytojai žinojo CAILLER prekinį ženklą ir minėjo, jog šiuos saldumynus perka užsienyje, komandiruočių ar turistinių kelionių metu ir parveža į Lietuvą lauktuvių. Na, o didžiausi smaguriai, žinoma, buvo mažieji mugės lankytojai“, – dienos įspūdžiais dalinosi A.Rastauskaitė.




NESCAFÈ Dolce Gusto - kavos oazė

„Kalėdinėje mugėje ramiai pasivaikščioti tikrai nebuvo kada. Ne tik atstovavome Šveicarijos stende, bet nuo pat ryto iki vakaro kartu su komanda ruošėme „NESCAFÈ Dolce Gusto“ kavą. Nors mugės metu mūsų kava kainavo tik 1 ar 2 litus, per dieną labdarai surinkome net 890 litų“, – mugės įspūdžiais dalinosi „Nestlé Baltics“ Korporatyvinių reikalų vadovė. Stende dirbantys žmonės sulaukė daug šiltų komentarų.

Rotušė šventinį šeštadienį buvo sausakimša. „Mūsų „NESCAFÈ Dolce Gusto“ stendas buvo kiek atokiau nuo bendro šurmulio, tad žmonės čia ateidavo atsikvėpti. Vieta puikiai tiko kavos pertraukėlei: susėdę ant greta esančių laiptų žmonės mėgavosi kava ir su vaikais stebėjo šalia esančioje scenoje vykusius žaismingus pasirodymus“, – pasakoja A. Rastauskaitė.

Mugės lankytojams ypač įdomu buvo susipažinti su „NESCAFÈ Dolce Gusto“ kavos aparatais. Lankytojai klausinėjo, kur juos galima įsigyti ir kur galima paragauti tokios kavos. „Nedaug žmonių pripratę prie kavos kapsulėse, daugeliui tai vis dar neįprasta, todėl susidomėjimas „NESCAFÈ Dolce Gusto“ – natūralus. Patikinę, kad mūsų kava – tai šimtaprocentinė Arabica ir davę jos paragauti, susilaukdavome pozityvių atsiliepimų. Žmonės grįždavo antram puodeliui kavos“, – šypsosi Ariana.





Laimėjimai

Mugės organizatoriai surengė loteriją, į kurią buvo parduota 3500 bilietų. Vienas iš 80 prizų buvo „Nescafé Dolce Gusto“ kavos aparatas. A. Rastauskaitė pasakoja, kad mergina, kuriai atiteko kavos aparatas, labai entuziastingai džiaugėsi savo laimėjimu. UAB „Nestlé Baltics“, komanda pakvietė ją prie savo stendo ir padovanojo papildomą dėžutę kavos.

UAB „Nestlé Baltics“, korporatyvinių reikalų vadovė tikina: „Mugėje dalyvaujame todėl, kad tai yra labdaros renginys, skirtas šeimai ir skatinantis pagalbą. Norime savo darbuotojams ir pirkėjams įkvėpti pagalbos kitam dvasią“.