Sort by
Sort by

„Nestlé“ ketina įsigyti „Pfizer Nutrition“

„Nestlé“ ketina įsigyti „Pfizer Nutrition“, tokiu strateginiu žingsniu siekdama pagerinti savo poziciją pasaulinėje kūdikių mitybos rinkoje

 

„Nestlé“ sutinka įsigyti „Pfizer Nutrition“ už 11,85 milijardų JAV dolerių.

Strateginis pritaikymas „Nestlé“ kūdikių mitybos verslui: papildomas vertybinių popierių portfelis ir ryžtingas dalyvavimas sparčiai augančioje rinkoje.

„Pfizer Nutrition“ – aukštos kokybės sparčiai augantis kūdikių mitybos verslas, turintis tvirtą prekės ženklą, kelia „Nestlé“ vertę ir papildo jos modelį.

Sandorio, kurį turi patvirtinti reguliavimo institucija, objektas.

Paul Bulcke, „Nestlé CEO“: „Kūdikių mityba buvo mūsų kompanijos tikslas nuo pat jos įkūrimo 1866 m. „Pfizer Nutrition“ yra puikiai pritaikoma strategiškai ir ją įsigydami pabrėžiame savo įsipareigojimą būti pagrindine pasaulio mitybos, sveikatos ir gerovės kompanija. Tvirtas kompanijos produkto ženklas ir produkto portfelis, talentingi, atsidavę kompanijos verslo sėkmei žmonės, geografinis paplitimas – 85 % pardavimų yra besivystančiose rinkose – puikiai papildys mūsų kūdikių mitybos verslą. Bendras vientisumas suteiks mums galimybę sustiprinti savo įsipareigojimus vartotojams, pasiūlyti jiems platesnį visaverčio maisto pasirinkimą, kad užtikrintume jų vaikų sveiką sveiko gyvenimo pradžią.“

Vevė, 2012 m. balandžio 23 d. – „Nestlé“ sutiko įsigyti „Pfizer Nutrition“ už 11,85 milijardų JAV dolerių, tokiu strateginiu žingsniu siekdama pagerinti savo poziciją pasaulinėje kūdikių mitybos rinkoje. Įsigijimas kurį turi patvirtinti reguliavimo institucija, pirmaisiais metais padės tiek „Nestlé“ modeliui augti, tiek jo riboms plėstis, taip pat pakels pelną, tenkantį vienai akcijai. „Nestlé“ skaičiuoja, kad įsigyto verslo pardavimai 2012 m. sieks 2,4 milijardus JAV dolerių. Aštuoniasdešimt penki procentai „Pfizer Nutrition“ pardavimų yra besivystančiose rinkose, daug jų – didelėse, sparčiai augančiose populiacijose.

Kūdikių mityba yra vertinga, pirmaujanti mokslo sritis. „Pfizer Nutrition“ – tai dinamiška, aukštos kokybės kūdikių mitybos verslo kompanija, papildanti esamą „Nestlé“ portfelį tvirtu prekės ženklu pagrindiniuose segmentuose ir plečiantis geografiškai. Tai pagerins mūsų kūdikų mitybos verslą vystant į augimą nukreiptą strategiją, pasaulinę veiklą, novatoriškus mokslinius tyrimus ir plėtrą. Turėsime galimybę derinti žinomus prekės ženklus, pvz., S-26 Gold, SMA ir Promil, su mūsų patikimų ir populiarių prekių, pvz., Nan, Gerber, Lactogen, Nestogen ir Cerelac kūdikių dribsniai, portfeliu.

 

Išsami informacija: http://www.nestle.com/media/mediaeventscalendar/allevents?pageid=78