Praneškite mums, jei turite pastabų

„Nestlé“ korporacijos verslo principai atspindi mūsų stiprius verslo principu laikymosi įsipareigojimus, kaip neginčijamą mūsų verslo pagrindą. Mūsų principai yra daugiau nei žodžiai popieriuje, jie pagrįsti veiksmais, ir mes esame pasiruošę padaryti tai, ko reikia, kad mūsų įmonė būtų tinkamai valdoma laikantis šių įsipareigojimų. Galite mums padėti pasiekti šį tikslą.

Mūsų Atitikties pranešimų teikimo sistema „Praneškite mums“ (angl. „Tell Us“) suteikia jums ir kitiems išorės akcininkams specialų ryšio kanalą, skirtą pranešimui apie galimą korporacijos verslo principų nesilaikymą.

SVARBU: jei jūsų pranešimas nesusijęs su „Nestlé“ korporacijos verslo principais (t. y. gaminiais ar paslaugomis, darbu, susidomėjimu platinti „Nestlé“ produkciją ir kt.), prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo komanda.   





Kaip pareikšti pastabas dėl atitikties?

„Praneškite mums“ – Atitikties pranešimų teikimo sistema - yra pasiekiama bet kuriuo metu (24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, 365 dienas per metus).

  1. Galite užpildyti užklausos formą internete arba paskambinti nemokamu telefonu ir palikti žinutę. Norėdami tai padaryti apsilankykite šiame puslapyje.
  2. Abiem atvejais, gausite individualų atvejo numerį. Užsirašykite numerį ir saugokite jį.
  3. Šis atvejo numeris yra jūsų asmeninė prieiga prie Atitikties pranešimų teikimo sistemos ir prie jūsų užpildyto pranešimo. Ši prieiga leis jums stebėti jūsų užklausos eigą ir pateikti papildomos informacijos. Kiekvieną kartą norėdami patekti į sistemą, turėsite įrašyti šį numerį.
  4. Mes rimtai atsižvelgiame į visas jūsų pastabas ir imamės atitinkamų veiksmų dėl kiekvieno pranešimo. Mes jus nuolatos informuosime apie vykdomą jūsų pastabos nagrinėjimo eigą.
  5. Naudodami jums suteiktą numerį bet kada galite grįžti į tinklalapį ir sekti jūsų pateiktos pastabos nagrinėjimo eigą.
  6. Mes esame įsipareigoję pagerinti savo Atitikties pranešimų teikimo sistemą ir pasiliekame teisę daryti pakeitimus ateityje.

 

Kas vyksta po to, kai išsiunčiu savo pranešimą?

1. Patvirtinimas

Per penkias darbo dienas patvirtinsime, kad gavome jūsų pranešimą. Tai gali užtrukti ilgiau, jei jūsų pranešimas yra išsiųstas švenčių dieną. Jei jūsų pradiniame pranešime nebus pakankamai įrodymų, mes su jumis susisieksime ir paprašysime pateikti daugiau įrodymų.
Po pranešimo pateikimo gausite individualų bylos numerį. Šis numeris, prisijungus prie mūsų sistemos, leis jums sekti savo pranešimo eigą. Prašome sekti savo pranešimą.

2. Tyrimas

Kiekvienas mūsų gautas pranešimas yra kruopščiai ištiriamas. Mes nagrinėsime bylą, jei jūsų pranešimas bus patikimas ir jame bus pakankamai įrodymų. Paskui dažniausiai paskiriame bylą mūsų rinkos atitikties pareigūnui. Tyrimui vadovaus mūsų regiono / šalies, kurioje, kaip teigiama, įvyko incidentas, rinkos atitikties pareigūnas.

3. Perdavimas

Pranešimai, kuriuose yra rimtų įtarimų, bus perduoti juridinio ir atitikties skyriaus zonos vadovui, o prireikus, ir pasaulinio verslo valdymo skyriaus generaliniam patarėjui. Taip pat bus informuotas Grupės vyriausiasis atitikties pareigūnas, jei pranešime bus įtarimų dėl:

(i) nesąžiningumo, nusikalstamos veiklos, antimonopolinių / konkurencijos įstatymų arba klausimų, susijusių su pajamų pripažinimu, korupcija, kyšininkavimu ar reikšmingu sukčiavimu;

(ii) „Nestle“ vadovybės narių netinkamo elgesio;

(iii) dalykų, kurie gali neigiamai paveikti „Nestlé“ reputaciją ar viešą įvaizdį;

(iv) „Nestlé“ viešųjų įsipareigojimų, susijusių su bendrų vertybių kūrimu, pažeidimų, pvz., ir neapsiribojant, žmogaus teisių gerbimu ir propagavimu, taip pat „Nestlé“ pirmaujančių pramonės procedūrų dėl atsakingos prekybos pieno pakaitalais laikymusi.

4. Konfidencialus tyrimas

Tyrimas bus vykdomas nuosekliai ir konfidencialiai – įtrauksime tik tuos žmones, kurie turi būti įtraukti. Mūsų atitikties pareigūnai gali atlikti konfidencialius pokalbius su darbuotojais, rangovais ar bet kuriais kitais asmenimis, kurie, jų manymu, yra susiję su tyrimu.

5. Sprendimas ir atsakymas jums

Išnagrinėję visus mūsų tyrimo rezultatus, nuspręsime, ar įvyko pažeidimas, ir, jei reikia, imsimės veiksmų. Jus apie tai informuosime.

Svarbi pastaba

  • Įsipareigojimas dėl atsakomųjų veiksmų nesiėmimo: „Nestlé“ draudžia bet kokio pobūdžio atsakomuosius veiksmus prieš darbuotoją, kuris sąžiningai išreiškė susirūpinimą. Kiekvienas, kuris bandytų keršyti darbuotojui už sąžiningą pranešimą, gali sulaukti drausminių veiksmų, įskaitant atleidimo iš darbo galimybę. „Nestlé“ taip pat saugo apkaltinto asmens teises.
  • Kad mūsų bendrovei būtų lengviau atlikti teisingus ir veiksmingus tyrimus, prašome pateikti išsamų incidento aprašymą (kas, ką, kada, kaip) ir tai patvirtinančius įrodymus (pvz., dokumentų, momentinių ekrano nuotraukų kopijas ar liudytojų pavardes), kurie gali patvirtinti jūsų pranešimą. Atkreipkite dėmesį, kad bendro pobūdžio pareiškimų negalima ištirti.