Praneškite mums, jei turite pastabų

„Nestlé“ korporacijos verslo principai atspindi mūsų stiprius verslo principu laikymosi įsipareigojimus, kaip neginčijamą mūsų verslo pagrindą. Mūsų principai yra daugiau nei žodžiai popieriuje, jie pagrįsti veiksmais, ir mes esame pasiruošę padaryti tai, ko reikia, kad mūsų įmonė būtų tinkamai valdoma laikantis šių įsipareigojimų. Galite mums padėti pasiekti šį tikslą.

Mūsų Atitikties pranešimų teikimo sistema „Praneškite mums“ (angl. „Tell Us“) suteikia jums ir kitiems išorės akcininkams specialų ryšio kanalą, skirtą pranešimui apie galimą korporacijos verslo principų nesilaikymą.

SVARBU: jei jūsų pranešimas nesusijęs su „Nestlé“ korporacijos verslo principais (t. y. gaminiais ar paslaugomis, darbu, susidomėjimu platinti „Nestlé“ produkciją ir kt.), prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo komanda.   





Kaip pareikšti pastabas dėl atitikties?

„Praneškite mums“ – Atitikties pranešimų teikimo sistema - yra pasiekiama bet kuriuo metu (24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, 365 dienas per metus).

  1. Galite užpildyti užklausos formą internete arba paskambinti nemokamu telefonu ir palikti žinutę. Norėdami tai padaryti apsilankykite šiame puslapyje.
  2. Abiem atvejais, gausite individualų atvejo numerį. Užsirašykite numerį ir saugokite jį.
  3. Šis atvejo numeris yra jūsų asmeninė prieiga prie Atitikties pranešimų teikimo sistemos ir prie jūsų užpildyto pranešimo. Ši prieiga leis jums stebėti jūsų užklausos eigą ir pateikti papildomos informacijos. Kiekvieną kartą norėdami patekti į sistemą, turėsite įrašyti šį numerį.
  4. Mes rimtai atsižvelgiame į visas jūsų pastabas ir imamės atitinkamų veiksmų dėl kiekvieno pranešimo. Mes jus nuolatos informuosime apie vykdomą jūsų pastabos nagrinėjimo eigą.
  5. Naudodami jums suteiktą numerį bet kada galite grįžti į tinklalapį ir sekti jūsų pateiktos pastabos nagrinėjimo eigą.
  6. Mes esame įsipareigoję pagerinti savo Atitikties pranešimų teikimo sistemą ir pasiliekame teisę daryti pakeitimus ateityje.