Sort by
Sort by

Tarptautinė jaunimo diena. Pasaulinės „Nestlé” jaunimo iniciatyvos rezultatai

Nestle Youth


Šiandien minima Tarptautinė Jaunimo diena – Jungtinių Tautų remiama viso pasaulio jaunimo šventė. Šių metų tema – Kelias į 2030-uosius: skurdo išnaikinimas ir tvari gamyba bei vartojimas. Pagrindinis dėmesys čia skiriamas jauniems aktyviems žmonėms, tad šia proga verta prisiminti „Nestlé” vaidmenį padedant viso pasaulio jaunimui.

2013 m. Europoje sėkmingai startavo kampanija „Nestlé Needs YOUth”, o 2014 m. „Nestlé” pristatė Pasaulinę jaunimo iniciatyvą, kurios tikslas – padėti jauniems žmonėms išvengti skurdo. Iniciatyva siekia suteikti jaunimui reikalingų įgūdžių ir padidinti jų įsidarbinimo galimybes. Šiandien ši pasaulinė iniciatyva jau gali pasigirti rezultatais:

Įdarbinimas. Europoje, Vidurio rytuose, Šiaurės ir Pietų Amerikoje jau įdarbinta per 24,2 tūkst. jaunų žmonių.

Darbo įgūdžiai. Mokytis ir stažuotis Europoje ir Šiaurės Amerikoje galimybę turėjo per 16,3 tūkst. jaunų žmonių. Vidurio rytuose, Azijoje, Okeanijoje ir Afrikoje jų skaičius taip pat nuolat auga.

Pagalba darbo rinkoje. Rinkos lyderiai aktyviai prisijungia prie pasirengimo pirmajam darbui veiklų – nuolat organizuojami renginiai, kuriuose patarimus jaunimui kaip rašyti CV ir pasiruošti darbo pokalbiui dalija profesionalai. Taip pat nuolat ruošiamos ir tobulinamos skaitmeninės šių patarimų versijos.

Dar daugiau galimybių. „Alliance for YOUth“ ir Pasaulinio mokymosi tinklo dėka „Nestlé” nuolat mezga partnerystes su kitomis kompanijomis ir organizacijomis, kurias vienija vienas tikslas – spręsti jaunimo nedarbo problemą. „Nestlé”, kaip kompanija, ir kiekvienas čia dirbantis siekia įkvėpti jaunus žmones. Darbuotojai savanoriauja pasiruošimo pirmajam darbui veiklose ir kasdien bendrauja su darbo rinkoje bandančiais įsitvirtinti jaunuoliais, atliekančiais praktiką „Nestlé”.

Pasaulinė „Nestlé” jaunimo iniciatyva tik įrodo, kad tiek mūsų kompanijos, tiek viso pasaulio ateitis – šiandienos jaunimo ir ateinančių kartų rankose.