Rytų partnerystės Jaunimo forume savo gerąją patirtimi dalijosi „Nestlé“

Vas 11, 2015

Rytų partnerystės Jaunimo forume savo gerąją patirtimi dalijosi „Nestlé“ Vasario 9-11 dienomis Rygoje vyko 2-asis Rytų partnerystės Jaunimo forumas, kuriame jaunimo organizacijų, valdžios institucijų ir Europos Komisijos atstovai ieškojo priemonių jaunimo nedarbui mažinti. Prie šio forumo prisijungė ir pasaulinė kompanija „Nestlé“, kuri dalijosi savo gerąją jaunimo užimtumo praktika. Šių metų pradžioje Latvijos valstybinėje įdarbinimo agentūroje buvo įregistruota 7522 bedarbiai jaunuoliai nuo 15 iki 24 metų, arba 9,2 proc. visų bedarbių. 63 proc. šių jaunuolių neturi jokios profesijos.

„Labai svarbu efektyviai išspręsti visus klausimus, susijusius su jaunimo švietimo galimybėmis, užimtumu ir dalyvavimu darbo rinkoje. Šie klausimai turi būti sprendžiami kompleksiškai, glaudžiai bendradarbiaujant visoms suinteresuotoms institucijoms, miestų taryboms, nevyriausybinėms organizacijoms ir ekspertams“, - sakė Valstybinės Latvijos įdarbinimo agentūros direktorė Inese Kalvāne.

Didžiausias dėmesys Rygoje vykusiame forume skirtas Europos Sąjungos, Europos Tarybos, Jungtinių Tautų ir kitų institucijų mobilumo ir partnerystės programoms, taip pat tarpsektoriniam bendradarbiavimui ir jaunimo politikos raidai.

Šiame forume dalyvavo ir kompanija „Nestlé“, kuri vykdo plačią kovos su jaunimo nedarbu iniciatyvą visoje Europoje „Nestlé Needs YOUth“. Ja siekiama sukurti užimtumo galimybių daugiau nei 20 tūkst. jaunuolių iki 30 metų visoje Europoje, taip pat stiprinti jų gebėjimus ir profesinius įgūdžius.

„Privatus sektorius yra didžiausias darbdavys, todėl jo indėlis, siekiant spręsti jaunimo nedarbo problemas, yra labai svarbus. Juolab, kad būtent verslas geriausiai jaučia darbo rinkos pulsą ir gali suteikti vertingų patarimų“, - sakė projekto „Nestlé Needs YOUth“ vadovė Europai Frédérique Naulette.

Kompanija „Nestlé“ prie jaunimo nedarbo mažinimo prisideda ne tik tiesiogiai įdarbindama jaunus žmones, bet ir rengdama specialius viešus renginius, kurių metu jauniems bedarbiams dalija praktinius patarimus apie tai, ko reikia siekiant įsitvirtinti darbo rinkoje, padeda parengti potencialiems darbdaviams įdomius gyvenimo aprašymus ar tinkamai pasiruošti pokalbiams dėl darbo.

„Nestlé Needs YOUth“ iniciatyva yra puikus gerosios verslo praktikos kuriant bendrą vertę pavyzdys. Norime šia savo patirtimi pasidalinti su visomis interesuotomis pusėmis, kad visi kartu reikšmingai prisidėtume prie jaunimo užimtumo didinimo“, - sakė F. Naulette.

Praėjusiais metais „Nestlé Needs YOUth“ inicijavo programą „Alliance for YOUth“, prie kurios prisijungė daugiau kaip 200 įmonių iš visos Europos. „Alliance for YOUth“ yra pirmasis išskirtinai verslo judėjimas Europoje, kuriuo siekiama, kad žymiai daugiau jaunuolių geriau pasirengtų žingsniui į profesionalų pasaulį ir turėtų didesnes galimybes susidoroti su iššūkiais darbo rinkoje.