Sort by
Sort by

„Nestlé“ su partneriais Europos jaunimui sukurs 100 tūkst. užimtumo galimybių

„Nestlé“ su partneriais Europos jaunimui sukurs 100 tūkst. užimtumo galimybių

Jau 200 Europos įmonių suvienijo jėgas ir prisijungė prie kompanijos „Nestlé“ inicijuoto projekto „Alliance for YOUth“, kuriuo siekiama spręsti jaunimo nedarbo problemą. Į šį aljansą susibūrusios įmonės žada per ateinančius metus sukurti daugiau kaip 100 tūkst. užimtumo galimybių jaunuoliams iš viso žemyno.

Prie „Alliance for YOUth“ iniciatyvos prisijungusios įmonės įsipareigojo dirbti kartu politikos formuotojais ir švietimo sektoriumi, kad būtų sušvelninti sudėtingos ekonominės situacijos padariniai, kuriamos naujos darbo vietos, o jauni europiečiai gautų daugiau galimybių įsitvirtinti darbo rinkoje.

Padeda žengti į profesionalų pasaulį

„Iniciatyva „Alliance for YOUth“, prie kurios jau prisijungė daugiau kaip 200 bendrovių iš visos Europos, yra pirmasis viso žemyno verslo judėjimas, kurio tiklsas – padėti jauniems žmonėms geriau pasirengti žingsniui į profesionalų pasaulį ir pagerinti jų galimybes sudėtingoje dabarties darbo rinkoje“, – sakė kompanijos „Nestlé“ generalinis direktorius Europai Laurent Freixe.

Naujausio rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ tyrimo duomenimis, 23 proc. jaunų europiečių jaunimo nedarbą mato kaip didžiausią problemą, su kuria visuomenė susidurs per artimiausius 5 ar 10 metų. Tyrime, kurį iniciavo „Alliance for YOUth“, dalyvavo maždaug 2000 jaunuolių nuo 18 iki 29 metų amžiaus iš Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Prancūzijos, Italijos ir Ispanijos. Maždaug 55 proc. darbo neturinčių apklaustųjų teigė, kad dėl jaunimo nedarbo atsakomybė tenka šalių vyriausybėms, kurios imasi nepakankamai veiksmų šiai problemai spręsti. Tyrimo rezultatai taip pat atskleidė, kad 40 proc. 21-24 metų jaunuolių baiminasi, jog darbo perspektyvos jų šalyje per artimiausius 12 mėnesių nepagerės.

Prie „Alliance for YOUth“ prisijungusios įmonės įsipareigojo kurti bendras ir individualias iniciatyvas, kurios jaunimui suteiktų prasmingos darbo patirties ir galimybių įgyti naujų įgūdžių. Iš viso planuojama sukurti daugiau kaip 100 tūkst. darbo vietų ir mokymosi galimybių.

Vien „Nestlé“ per pastaruosius aštuonis mėnesius sukūrė beveik 8 tūkst. įvairių galimybių jaunuoliams iki 30 metų amžiaus iš visos Europos.

„Alliance for YOUth“ iniciatyvą palaikančių įmonių specialistai taip pat dalyvaus specialiuose viešuose renginiuose, kurių metų jauniems bedarbiams dalins praktinius patarimus apie tai, ko reikia siekiant įsitvirtinti darbo rinkoje, padės parengti potencialiems darbdaviams įdomius gyvenimo aprašymus ar tinkamai pasiruošti pokalbiams dėl darbo.

Be to, „Alliance for YOUth“ partneriai aktyviai prisijungs prie Europos Komisijos iniciayvos „Europos stažuotojų aljansas“ ir skatins jaunuolių profesinį mokymąsi bei suteiks galimybių dalyvauti stažuotėse ir praktikose visoje Europoje.

Prie iniciatyvos jungiasi verslo lyderiai

Programa „Alliance for YOUth“ yra kompanijos „Nestlé“ iniciatyvos „Nestlé needs YOUth“ dalis. Šia iniciatyva siekiama vienyti Europos įmones kovai su jaunimo nedarbu. Programa „Alliance for YOUth“ buvo pristatyta birželio mėnesį Lisabonoje. Tuomet prie jos prisijungė 13 Portugalijos įmonių ir 14 tarptautinių bendrovių.

„Alliance for YOUth“ steigimo dokumentus Lisabonoje pasirašė tokios bendrovės kaip technologijų milžinės „Google“, „Facebook“, „Twitter“, konsultavimo bendrovė „Ernst & Young“, tarptautinė maisto grupė "Cargill“, rinkos tyrimų įmonė „Nielsen“ ir kitos gerai žinomos didelės įvairių verslo sektorių kompanijos.

2013-ųjų lapkritį Atėnuose prasidėjusi „Nestlé“ iniciatyva „Nestlé needs YOUth“ – tai plataus masto kovos su jaunimo nedarbu kampanija. Prie jos jungiasi įmonės, suprantančios, jog nesprendžiama jaunimo nedarbo problema gali virsti skaudžia socialine krize, kuri turėtų neigiamų padarinių tiek valstybių ekonomikoms, tiek verslui.

Ariana Rastauskaite
Corporate Affairs Manager
UAB “Nestlé Baltics”
J. Jasinskio str. 16A, Vilnius, Lithuania
Ph.: +370 5 252 6635
www.nestle.lt