„Nestlé“: skaidrus įsipareigojimų vykdymas

Kov 11, 2014

PERSPEKTYVUS POŽIŪRIS: „Nestlé“ įvairiapusiškai įsipareigoja ir sutelkia dėmesį į mitybą.

Naujojoje „Nestlé in Society 2013“ ataskaitoje išsamiai pristatomos „Nestlé“ pastangos įgyvendinti įmonės įsipareigojimus visuomenei.

35 įsipareigojimai apima mitybos, vandens, kaimo plėtros, tvarumo ir atitikties aspektus.

„Nestlé“ tikslas – įvykdyti visus šiuos įsipareigojimus iki 2020 m. ar anksčiau. Dešimt iš jų buvo pateikti šiemet, o dar šeši buvo atnaujinti atsižvelgus į akcininkų per pastaruosius 12 mėnesių pateiktas pastabas.

Ataskaitoje pabrėžiamas esminis „Nestlé“ įsitikinimas, kad įmonės ilgalaikė sėkmė ir galimybė akcininkams užtikrinti vertę priklauso nuo vertės, kurią įmonė sukuria visuomenei. Prisiimti įsipareigojimai atspindi mūsų ryžtą pasiekti šį tikslą.

Jie apima, pavyzdžiui, pirmavimą pramonėje mitybos ir sveikatos tyrimų srityse bei teikti vaikams sukurtus sveikus produktus.

Ilgalaikė perspektyva

„Mūsų manymu, ši 2013 m. ataskaita apie „Bendrosios vertės kūrimą Nestlé“ simbolizuoja reikšmingą postūmį įmonei siekiant užtikrinti skaidrią komunikaciją“, – sako „Nestlé“ valdybos pirmininkas Peter Brabeck-Letmathe.

„Tokio lygio kaip mūsų įmonės klestėjimą lemia vadovavimasis ilgalaikės perspektyvos nuostatomis, kurių pagrindą sudaro pagarba paremtų principų ir vertybių kompleksas“, – priduria jis.

STIPRESNI KARTU: pagalba kavos žemdirbiams Kenijoje kelia pragyvenimo lygį ir gerina grūdų kokybę.

„Nestlé“ generalinis direktorius Paul Bulcke viliasi, kad ataskaita padės palaikyti įmonės atskaitomybę akcininkams ir suinteresuotoms šalims, o pastariesiems leis paprasčiau pateikti įžvalgas ir pastabas.

„Tai yra su kiekvienu mūsų verslo aspektu susijusių perspektyvių įsipareigojimų kompleksas, aiškiai atskleidžiantis mūsų strateginę kryptį bei standartus, kuriais vadovaujamės“, – sako P. Bulcke.

„Jie yra tikri, pagrįsti ir mes padarysime viską, ką galime, kad užtikrintume jų įgyvendinamumą. Kita vertus, puikiai suvokiame, kad kelyje susidursime su iššūkiais ir jais pažadame taip pat pasidalinti su jumis.“

Dėmesio centre – mityba

„Nestlé“ atnaujintos politikos nuostatos dėl druskos, cukraus ir sočiųjų riebalų sumažinimo bei transriebalų iš dalinai hidrinto aliejaus pašalinimo pabrėžia įmonės ilgalaikį įsipareigojimą pasaulio visuomenės sveikatai.

„Nestlé“ įsipareigoja savo produktuose sumažinti tiek natrio (druskos), tiek cukraus kiekį.

Mažindama sočiųjų riebalų ir transriebalų iš dalinai hidrinto aliejaus kiekį savo produktuose, „Nestlé“ pirmenybę teiks vaikų ir šeimų vartojamiems produktams, pvz., sriuboms, užkandžiams, picoms ir vartoti paruoštiems gaminiams.

Dabartinės investicijos į tyrimų ir vystymo centrų tinklą bei išorinis bendradarbiavimas ir partnerystės leis „Nestlé“ pasiekti šiuos tikslus bei užtikrins įmonės nuolatinį ir teigiamą indėlį tenkinant visuomenės mitybos, sveikatos ir gerovės poreikius ilgalaikėje perspektyvoje.

Šiais metais ataskaita papildyta naujais įsipareigojimais, kurie buvo įtraukti atsižvelgus į konkrečius pasiūlymus, kuriuos suinteresuotosios šalys pateikė paskelbus 2012 m. ataskaitą.

Penki iš jų apima „Nestlé“ esamus įsipareigojimus dėl vandens (W.A.T.E.R.), o tai dar labiau pabrėžia jų svarbą ir užtikrina įmonės viešą atskaitomybę dėl jų vykdymo.

Kiti įmonės prisiimti įsipareigojimai nukreipti į žmones, įskaitant pažadą įvertinti ir imtis veiksmų dėl žmogaus teisių poveikio įmonės veiklai ir tiekimo grandinei, panaikinti vaikų darbą ir skatinti lyčių lygybę.

Pagrindiniai 2013 m. pasiekimai

  • Atsižvelgiant į mitybos ar sveikatos rekomendacijas, atnaujinti 7 789 produktai.
  • Pateikta daugiau nei 67 milijardų papildytų maisto produktų porcijų.
  • Įpakavimo medžiagų vartojimas sumažintas 66 594 tonomis, o tai leido sutaupyti 158 milijonus Šveicarijos frankų.
  • Nuo 2005 m. bendras vandens sunaudojimas produkcijos tonai sumažintas 33 proc.
  • 300 000 žemdirbių dalyvavo mokymuose pagal gamybinio pajėgumo didinimą skatinančias programas.
  • Nuo 2005 m. pasiektas visiškas 7,4 proc. tiesioginių šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijų sumažinimas.

Įsipareigojimai dėl vandens (W.A.T.E.R. )

  • Dirbti siekiant užtikrinti vandens efektyvumą visose mūsų veiklos srityse.
  • Propaguoti efektyvias vandens politikos nuostatas ir valdymą.
  • Efektyviai tvarkyti mūsų išleidžiamą vandenį.
  • Palaikyti ryšius su tiekėjais, ypač žemės ūkio sektoriuje.
  • Didinti sąmoningumą apie vandens prieigą ir apsaugą.


Išorinis pripažinimas

  • Užėmėme pirmą vietą labdaros organizacijos „Oxfam“ 2013 m. „Behind the Brands“ reitinge.
  • Prieigos prie mitybos indekse užėmėme vieną iš trijų aukščiausių pozicijų tarp pasaulinių maisto ir gėrimų gamintojų.
  • Pirmavome atitinkamoje pramonės grupėje „Dow Jones“ 2013 m. tvarumo indekse.
  • Išliekame vienintele mišinių kūdikiams gamintoja, įtraukta į FTSE atsakingų investicijų indeksą.
  • Įmonė įvertinta aukščiausiu balu CDP „Climate Performance Leadership Index“ reitinge.