Nestlé kasmet suteikia vis daugiau darbo galimybių jaunimui


Bir 6, 2016

Šiuolaikinėje darbo rinkoje jaunimui įsidarbinti nelengva, tad jaunimo nedarbas iki šiol yra didelė problema visoje Europoje. Šiuo metu net 4,8 milijonai jaunų europiečių nuo 18 iki 25m. negali susirasti nuolatinio darbo. Norėdama padėti spręsti šią socialinę ir ekonominę problemą kompanija Nestlé jau 2013m. pradėjo jaunimo užimtumo iniciatyvą, kuri šiandien išsiplėtė į pasaulinį judėjimą – „Alliance for YOUth“, apjungiantį jau daugiau nei 200 socialiai atsakingų įmonių ir kasdien vis labiau augantį. Pagrindinis aljanso tikslas – suteikti karjeros, mokymosi ir stažuočių galimybių jauniems žmonėms ir padėti jiems pasiruošti profesinei veiklai.

Vienas svarbiausių iniciatyvos kasmetinių renginių – „CV Clinics“, kurio metu jaunuoliai bendrauja su „Nestlé Baltics“ vadovais, klausosi patarimų, kaip sėkmingai pasiruošti darbo pokalbiams ir tapti geriausiais pretendentais į norimą darbo vietą. Šiemet Nestlé Baltics inicijuotas renginys išskirtinis tuo, kad jame dalyvavo ir kitų aljanso narių - „DS Smith“, „Nielsen“ ir „Advantus“ atstovai. Susitikimų metu taip pat buvo imituojami darbo pokalbiai su įmonių specialistais, o renginio pabaigoje buvo aptarta kaip jaunuoliams sekėsi ir patarta kokių klaidų reikėtų vengti ateityje.

„Geras pasiruošimas darbo pokalbiui – vienas svarbiausių žingsnių, siekiant karjeros“, - neabejoja „Nestlé Baltics“ personalo vadovė Diana Kundrotienė. Ji pastebi, kad darbo pokalbio metu svarbu būti susipažinus su įmonės veiklą, vertybėmis ir misija; taip pat būtina kalbėti aiškiai ir koncentruotai, išskirti savo stipriąsias savybes ir tiksliai parodyti, kuo įmonei galėtum būti naudingas.

„Nestlé Baltics“ generalinis direktorius Daniel Meile jaunuoliams taip pat priminė, kad darbo pokalbio metu svarbu parodyti, kad supranti kompanijos, kurioje norėtum dirbti vertybių sistemą ir principus bei esi pasiruošęs tapti įmonės ambasadoriumi darbe ir už darbo ribų. „Be to, darbo pokalbio metu turėtumėte parodyti, kad esate savarankiškas, turintis savo nuomonę ir sugebantis priimti sprendimus, bet kartu mokantis dirbti komandoje dėl bendro tikslo“, - priduria jis.

Kaip pastebi „Google“ marketingo vadovas Baltijos šalims Regimantas Urbanas, ypač reikšminga dalis, ieškant darbo yra ir jūsų gyvenimo aprašymas: „Šiandien jūsų CV turi būti ypač konkretus – vadovams reikia tikslių skaičių, konkrečių įgyvendintų projektų, realių jūsų pasiekimų. Svarbu viskas – net jūsų pomėgiai. Jeigu jie išskirtiniai – tai dar didesnė galimybė būti pastebėtam ir sudominti darbdavį“. R. Urbanas primena, kad darbo pokalbio metu daugiausia dėmesio atkreipiama į veiklos sferos išmanymą, analitinį mąstymą ir asmenines žmogaus savybes – šie aspektai parodo, ar esate tinkamas siūlomai darbo pozicijai.

„Alliance for YOUth“ partneriai taip pat negailėjo patarimų jaunuoliams – skatino mokytis tinkamai save pristatyti, įvertinti savo pasiekimus ir įgytą patirtį, o darbo pokalbių metu rekomendavo nevengti akių kontakto, kalbėti drąsiai ir atvirai, nepamirštant įvardinti savo privalumų.

„CV Clinics“ renginys – dalis Nestlé „Needs YOUth“ iniciatyvos su kuria kompanija prisiėmė įsipareigojimą padėti keičiant jaunimo nedarbo situaciją, kuriant prasmingą darbo ir stažuotės ar praktikos patirtį. Išplėtus iniciatyvą, įkūrus jaunimo aljansą ir bendradarbiaujant verslo bendruomenei, planuojama sukurti daugiau nei 100 tūkst. darbo vietų ir mokymosi galimybių iki 2017m.