Sort by
Sort by

„Nestlé“ Europoje pristato „Alliance for YOUth“

„Nestlé“ Europoje pristato „Alliance for YOUth“

„ALJANSAS JAUNIMUI“: didžiausios bendrovės prisijungė prie bendrovės „Nestlé“ pristatytos jaunimo užimtumo iniciatyvos.

„Nestlé“ vadovaujasi savo užimtumo iniciatyvos „Nestlé needs YOUth“, skirtos kovoti su jaunimo nedarbu Europoje, sėkme ir kartu su savo verslo partneriais kuria naują programą – „Alliance for YOUth“.

Iniciatyva „Nestlé Needs YOUth“ jau yra padėjusi bemaž 5 000 jaunų žmonių suteikusi darbo ar profesinio ugdymo galimybių.

„Alliance for YOUth“ padės sutelkti bendroves, pasirengusias vaidinti teigiamą vaidmenį, įtraukiant Europos jaunimą į darbo rinką.

Šiandien Lisabonoje Europos Komisijos Pirmininkas José Manuel Barroso, Portugalijos Ministras Pirmininkas Pedro Passos Coelho, šios šalies ministro pirmininko pavaduotojas Paulo Portas ir Solidarumo, darbo ir socialinio draudimo ministras Pedro Mota Soares susitiko su bendrovės „Nestlé Europe“ generaliniu direktoriumi Laurent Freixe bei bendrovės „Nestlé“ verslo partneriais, kad pasirašytų dokumentą dėl Europos Komisijos „Europos stažuotojų aljanso“ (angl. European Alliance for Apprenticeships).

„Nestlé“ „Alliance for YOUth“, prie kurio prisidėjo jau daugiau nei 150 bendrovių iš visos Europos, yra pirmasis europinis į verslą orientuotas judėjimas, kurio tikslas – suteikti mūsų jaunimui daugiau galimybių sudėtingoje darbo rinkoje“, – teigė bendrovės „Nestlé Europe“ generalinis direktorius Laurent Freixe.

Komisijos Pirmininkas Barroso kalbėjo: „Sveikinu šią iniciatyvą už tai, kad ji remia Europos Komisijos „Europos stažuotojų aljansą“, ženkliai sustiprindama pastangas skatinti profesinį mokymąsi ir suteikdama galimybių dalyvauti stažuotėse bei praktikose visoje Europoje.“

Renginio metu pasižadėjimo tekstą pasirašė bendrovės „Nestlé“ partneriai: „Adecco“, „Axa“, „Cargill“, „CHEP“, „DS Smith“, „EY“, „Facebook“, „Firmenich“, „Google“, „Nielsen“, „Publicis Groupe“, „Salesforce.com“, „Twitter“ ir „White&Case“.

Į Aljansą įstojo ir 13 Portugalijos bendrovių – bendrovės „Nestlé Portugal“ verslo partnerių.

Kitų partnerių iš visos Europos, ketinančių prisidėti prie „Alliance for YOUth“, sąrašas bus paskelbtas rugsėjį.

„Be bendrovės „Nestlé“, įsipareigojusios Portugalijoje sukurti 500 galimybių dirbti ir mokytis, mūsų vietiniai verslo partneriai įsipareigojo per ateinančius 3 metus sukurti dar ne mažiau nei 8 000 tokių galimybių“, – teigia bendrovės „Nestlé Portugal“ generalinis direktorius Jacques Reber.

 

„Alliance for YOUth“ pasižadėjimas:

Bendrovės „Nestlé“ sukurtas „Alliance for YOUth“ vienija didžiausias Europos bendroves, pripažįstančias, kad jaunimo nedarbas žemyne yra viena pagrindinių socialinių ir ekonominių problemų, ir pasiryžusias padėti šią problemą spręsti. „Aljansas jaunimui“ pasižada:

1. Būti aktyviu Europos Komisijos Europos stažuotojų aljanso nariu, skatinti galimybes stažuotis ir mokytis bei aktyviai remti šią veiklą visoje Europoje.

2. Sukurti bendrų iniciatyvų, suteiksiančių jaunimui galimybę įgyti prasmingos darbo patirties ir dalyvauti stažuotėse.

3. Sutelkti dirbančius asmenis, kad šie atsigręžtų į bendruomenę ir padėtų jaunimui pasirengti profesinei veiklai, paaiškinant jiems, kaip rašyti gyvenimo aprašymus ir pasirengti pokalbiams dėl darbo.