Sort by
Sort by

„Nestlé“ pirmojo ketvirčio pardavimas: 4,3 % natūralus augimas, patvirtintos visų metų perspektyvos

  • Pardavimas padidėjo 5,4 % iki 21,9 milijardo CHF.

  • 4,3 % natūralus augimas ir 2,3 % realusis vidinis augimas.

  • Visų metų perspektyvos nesikeičia: pasiekti 5–6 % natūralų augimą, padidinti veiklos pelno maržą ir pagrindinį pelną, tenkantį vienai akcijai, pastovia valiuta, taip pat padidinti mūsų kapitalo efektyvumą.

Paul Bulcke, „Nestlé“ vadovas: „Metų pradžia atspindi vasarį mūsų išsakytą atsargią nuomonę. 2013 m. ir toliau tikimės šiokio tokio nepastovumo, bet iš naujo patvirtiname savo lūkesčius įvykdyti visų metų įsipareigojimus, susijusius su bendrojo pardavimo rodikliais, galutiniu balansu ir kapitalo efektyvumu. Mes viršijame rinkos rodiklius Europoje, kur vartotojų nuotaikos išlieka prastos. Matome pažangą savo Šiaurės Amerikos įmonėse ir tikimės pamatyti stipresnį impulsą svarbiausiose besivystančiose rinkose. Tai, kad veikiame visame pasaulyje, turime neprilygstamą kategorijų įvairovę ir esame įrodę gebėjimą pasiūlyti savo klientams naujoviškus produktus bei paslaugas, leidžia mums pasiekti puikius rezultatus per trumpą laiką ir sudaryti tinkamas sąlygas ilgalaikei sėkmei išlaikyti.“

 

Verslo apžvalga

Vevė, 2013 m. balandžio 18 d. – per 2013 m. pirmuosius tris mėnesius pardavimas išaugo 5,4 %, iki 21,9 milijardo CHF. Natūralus augimas buvo 4,3 %. 2,3 % sudarė realusis vidinis augimas, 2,0 % – kainodara. Įsigijimai (aktyvų išpardavimai) prie pardavimo prisidėjo 2,0 %, o užsienio valiutos įtaka buvo –0,9 %.

Visi trys mūsų geografiniai regionai prisidėjo prie pirmojo ketvirčio 4,3 % natūralaus augimo, kurio pagrindas buvo 2012 m. pirmąjį ketvirtį pasiektas 7,2 % natūralus augimas. Šiaurės ir Pietų Amerikos zona augo 5,1 %, Europos zona – 1,0 %, o Azijos, Okeanijos ir Afrikos zona – 6,1 %. Mūsų komercinė veikla išaugo 8,4 %. besivystančiose rinkose ir 0,9 % išsivysčiusiose rinkose. Tai atspindi kontrastingas prekybos sąlygas skirtinguose regionuose.

 

Šiaurės ir Pietų Amerikos zona

Pardavimas – 6,6 milijardo CHF, 5,3 % natūralus augimas, 1,5 % realusis vidinis augimas.

  • Zona augo ir Šiaurės Amerikoje, ir Lotynų Amerikoje. Augimas vyko visose srityse, tačiau būtų galima išskirti gyvūnams skirtus produktus, pieno produktus, šokoladą, gėrimus iš miltelių ir kulinarijos produktus.

  • Šiaurės Amerikoje prie teigiamų rezultatų prisidėjo Coffee-Mate, pica DiGiorno, Nescafé, ledai, šokoladas ir gyvūnams skirti produktai. Šaldytų produktų rezultatai buvo skirtingi, prastus Lean Cuisine rezultatus kompensavo Stouffer’s augimas. Nauji produktai, įskaitant Häagen-Dazs Gelato, Pizzeria! ir iš gyvūnams skirtų produktų – Beneful Medleys, padėjo išlaikyti pagreitį savo kategorijose.

  • Lotynų Amerikos regiono pieno produktų ir ledų pardavimas gerokai išaugo Meksikoje. Brazilijoje gera padėtis buvo visose kategorijose. Kituose regionuose augimas iš esmės buvo teigiamas. Tebevykstanti Nescafé Dolce Gusto plėtra sklandi, o gyvūnams skirti produktai veržliai stumiasi pirmyn ir patvirtina mūsų šios kategorijos strategiją.

 

Europos zona

Pardavimas – 3,7 milijardo CHF, 1,5 % natūralus augimas, 1,7 % realusis vidinis augimas.

  • Zona augo ir Vakarų, ir Rytų bei Vidurio Europoje, apskritai gerėjo padėtis šiose rinkos dalyse. „Purina Petcare Europe“ išlaikė stiprų augimo impulsą, pateikdama tokių prekių ženklų kaip Gourmet ir Felix naujovių bei išplėsdama platinimo tinklą. Geri kavos kategorijos rodikliai, ypač didžiausiose rinkose – Didžiojoje Britanijoje ir Rusijoje. Akcentuoti reikėtų Nescafé Dolce Gusto ir Nescafé Gold. Šaldytų produktų ir picos kategorijų pradžia buvo silpna, o ledų kategorijai įtakos turėjo vėlyvas pavasaris. Nesquik ir konditerijos kategorijai metai prasidėjo gerai.

  • Vakarų Europoje Didžiosios Britanijos regionas ir Beniliukso šalys metus pradėjo gerai. Prancūzijoje po gerų pernykščių rezultatų šių metų pradžia buvo lėtoka, o Vokietija ėmė įgauti pagreitį. Graikijoje ir Portugalijoje pasiekti geri rezultatai, nepaisant sudėtingos prekybos aplinkos.

  • Vidurio ir Rytų Europoje veiklos rezultatai buvo geresni nei pastaruoju metu, ypač Rusijoje, kur vyko stiprus įvairių kategorijų realusis vidinis augimas.

 

Azijos, Okeanijos ir Afrikos zona

Pardavimas – 4,7 milijardo CHF, 4,4 % natūralus augimas, 3,3 % realusis vidinis augimas.

  • Zona augo ir išsivysčiusiose, ir besivystančiose rinkose ir išlaikė akcijas. Geri buvo pieno produktų, kuriuos galima laikyti kambario temperatūroje, ledų, konditerijos, paruoštų gerti gėrimų bei dribsnių kategorijų rezultatai, o tebevykdant Nescafé Dolce Gusto plėtrą pardavimas augo toliau.

  • Išplėtotose rinkose augimo impulsą atgavo Okeanija, o Japonijoje sėkmės sulaukusios tirpiosios kavos ir sistemų bei šokolado kategorijos toliau augo.

  • Besivystančiose rinkose įvairių regionų dinamika skyrėsi. Kai kuriose rinkose įvyko šioks toks sušvelnėjimas, ypač lyginant su 2012 m. pirmuoju ketvirčiu, o neigiamos įtakos turėjo įvykiai Viduriniuose Rytuose. Vis dėlto gerų rezultatų pasiekta Kinijoje, vertinant apskritai, o ypač dirbant su naujais partneriais, „Yinlu“ ir „Hsu Fu Chi“. Rezultatai Turkijoje, Afrikos dalyse ir Indonezijoje taip pat buvo geri.

 

Nestlé Waters

Pardavimas – 1,6 milijardo CHF, 1,8 % natūralus augimas, 0,1 % realusis vidinis augimas.

  • Vėlyvas pavasaris paveikė išsivysčiusias rinkas. Šiaurės Amerikoje prekyba augo dėl mūsų aukščiausios kokybės prekės ženklų: S.Pellegrino ir Perrier, taip pat Nestlé Pure Life. Mūsų regioniniai JAV prekės ženklai susidūrė su intensyviu spaudimu dėl kainos. Europoje svarbiausias išliko Perrier, taip pat Jungtinėje Karalystėje, kur Bakstone atidarėme naują gamyklą. Visur kitur prekybos veikla buvo atspari, atsižvelgiant į vyraujančias prekybos sąlygas.

  • Besivystančių rinkų rodikliai toliau augo dviženkliais skaičiais, pirmaujant Nestlé Pure Life ir mūsų stipriems vietiniams prekės ženklams, palaikomiems investicijų į gamybos išteklius Brazilijoje, Nigerijoje, Vietname ir Kinijoje.

 

Nestlé Nutrition

Pardavimas – 2,5 milijardo CHF, 7,6 % natūralus augimas, 5,0 % realusis vidinis augimas.

  • Kūdikių maisto produktų kategorijos rezultatai buvo labai geri, per pirmąjį ketvirtį augimas buvo dviženklis ir visose zonose užimta papildoma rinkos dalis, ypač Rusijoje, Prancūzijoje, Brazilijoje, JAV, Kinijoje ir Pietų Azijoje. Svarbiausi augimo postūmiai pasauliniu mastu buvo pasiūlytos reikšmingos pieno mišinių, patiekalų, gėrimų ir dribsnių naujovės bei reikiamas dėmesys prekės ženklui. Bendrovės „Wyeth Nutrition“, kuri buvo įsigyta 2012 m. pabaigoje, rezultatai buvo geri ir atitiko mūsų lūkesčius, o veiklos integracija vyksta toliau.

  • Mitybos papildų rezultatai metų pradžioje buvo silpnoki. Dietinių svorio mažinimo produktų pardavimas, mums įgyvendinant apyvartumo planą, toliau mažėjo.

 

Kita

Pardavimas – 2,9 milijardo CHF, 4,2 % natūralus augimas, 2,7 % realusis vidinis augimas.

  • Nestlé Professional išaugo Šiaurės Amerikoje, nepaisant apskritai vykstančio prekybos iš namų aplinkos pablogėjimo. Taip pat augome besivystančiose rinkose. Augimui vadovavo didesnę vertę turinčios strateginės sritys, gėrimai, kurių augimo rodikliai buvo dviženkliai, bei kulinarijos produktai. Šis augimas padėjo kompensuoti prastesnius ingredientų sektoriaus rezultatus.

  • Nespresso toliau plėtė savo geografinę aprėptį, sparčiau skverbdamasi į Europą. Labai sėkmingas naujų produktų pateikimas į rinką, pavyzdžiui, Linizio Lungo, pirmosios Nespresso ryto kavos bei ribotos pasiūlos Trieste ir Napoli padėjo verslui augti visuose regionuose.

  • Nestlé Health Science pardavimo rezultatus paveikė apmokėjimo modelio pokyčiai Pietų Europoje ir nauja konkurencija Jungtinėse Valstijose. Įsigiję JAV įsikūrusią „Pamlab“ sustiprinome savo galimybes teikti suasmenintą sveikatos priežiūrą per mitybą, ypač medžiagų apykaitos ir smegenų sveikatos srityse. Bendrovė taip pat gavo kontrolės institucijų patvirtinimą dėl bendros įmonės su „Chi-Med Nutrition Science Partners Limited“, o tai suteiks mums daugiau galimybių tyrinėti, kurti ir gaminti iš augalų medicinos produktus bei jais prekiauti, taip pat galėsime naudotis viena iš pirmaujančių tradicinės kinų medicinos biblioteka.

 

2013 m. perspektyvos

Metų pradžia, kaip ir tikėtasi, pareikalavo nemažai pastangų. Šiais metais ir toliau tikimės šiokio tokio nepastovumo, tačiau iš naujo patvirtiname savo lūkesčius 2013 m. dar kartą pasiekti „Nestlé“ modelio rodiklius: natūralų 5–6 % augimą, padidintą prekybos veiklos pelningumą ir pagrindinį pelną, tenkantį vienai akcijai, pastovia valiuta. Taip pat sieksime pagerinti kapitalo efektyvumą.

 

Priedas

 

2013 m. pirmojo ketvirčio pardavimo rodiklių apžvalga

  2013 m. sausis–kovas pardavimas mln. CHF 2012 m. sausis–kovas pardavimas mln. CHF (*) 2013 m. sausis–kovas natūralus augimas (%) 2013 m. sausis–kovas realusis vidinis augimas (%)
Pagal veiklos segmentą
* Šiaurės ir Pietų Amerikos zona 6 638 6 460 +5,3 +1,5
* Europos zona 3 669 3 580 +1,5 +1,7
* Azijos, Okeanijos, Afrikos zona 4 666 4 579 +4,4 +3,3
„Nestlé Waters“ 1 597 1 552 +1,8 +0,1
„Nestlé Nutrition“ 2 482 1 877 +7,6 +5,0
Kita 2 887 2 775 +4,2 +2,7
Iš viso grupėje 21 939 20 823 +4,3 +2,3
Pagal produktą
Miltelių pavidalo ir skystieji gėrimai 4 914 4 718 +4,4 +3,7
Vanduo 1 501 1 463 +1,7 +0,1
Pieno produktai ir ledai 3 946 3 911 +4,1 +1,7
Maisto ir sveikatos priežiūros produktai 2 929 2 322 +6,3 +3,9
Paruošti patiekalai ir pusgaminiai 3 378 3 387 -0,1 -0,7
Konditerijos gaminiai 2 524 2 477 +5,8 +3,1
Gyvūnams skirti produktai 2 747 2 545 +7,9 +3,6
Iš viso grupėje 21 939 20 823 +4,3 +2,3
 

(*) 2012 m. suformuluota iš naujo pagal 11-ąjį TFAS standartą „Jungtinė veikla“. Be to, „Nestlé Waters“ parduoti gėrimai, išskyrus vandenį (daugiausia paruoštos gerti arbatos ir sultys), buvo iš naujo klasifikuoti kaip miltelių pavidalo ir skystieji gėrimai.