Sort by
Sort by

„Metų naujo produkto 2011“ konkurso nugalėtojai

Sėkmingiausiai startavusių greitojo vartojimo prekių sąraše – trys „Nestlé Baltics“ produktai

Paskelbus „Metų naujo produkto 2011“ konkurso nugalėtojus, paaiškėjo, kad tarp sėkmingiausių Lietuvos greitojo vartojimo prekių rinkoje pasirodžiusių produktų pateko trys „Nestlé Baltics“ gaminiai.

Konkurso kategorijų laimėtojais tapo „Maggi Idea sultingai kiaulienai su bulvėmis“ (padažų ir pagardų kategorija), „Friskies“ maistas katėms su vištiena, antiena ir morkomis padaže (augintinių priežiūros kategorija) bei „Nan 3 Junior“ pieno mišinys vaikams nuo 1 metų (kūdikių maisto kategorija).

Apie produktus laimėtojus

Siūlant rinkai „Maggi Idea sultingai kiaulienai su bulvėmis“ buvo atsižvelgta į vartotojų lūkesčius ir pageidavimus. Tyrimai rodo, kad bulvių ir kiaulienos patiekalai lietuviams yra vieni mėgstamiausių, todėl „Maggi Idea sultingai kiaulienai su bulvėmis“ labiausiai atitiko lietuvių skonį.

Naujasis „Friskies“ buvo pasirinktas dėl sėkmingų atsiliepimų kitų šalių rinkose. „Nestle Purina“ Tyrimų Centre (Amiens, Pranzūzija) atlikti tyrimai rodo, kad „Friskies“ ėdalas katėms su vištiena, antiena ir morkomis 100g pasižymi labai geromis skoninėmis savybėmis. Kitų Europos šalių sėkminga patirtis pardavinėjant „Friskies“ ėdalą katėms, paskatino priimti sprendimą pasiūlyti šį produktą Lietuvos vartotojams. Katės puikiai įvertino produkto skonį, o kačių šeimininkai - patrauklią produkto kainą ir patogią vienos porcijos pakuotę. 2012 m. planuojama toliau plėsti „Nestlé Purina“ kačių ir šunų ėdalų asortimentą ir pasiūlyti augintiniams naujų produktų. 

Pieno mišinio nuo vienerių metų „NAN 3 Junior“ sėkmė – NAN prekės ženklą vertina mamos, jį  rekomenduoja ir gydytojai. Todėl atsirado galimybė maitinimą patikimo ir pažįstamo prekės ženklo pieno mišiniu tęsti ir po vaikelio pirmojo gimtadienio. „NAN 3 Junior“ yra praturtintas probiotikų kultūra L.Reuteri. Pieno mišiniai nuo vienerių metų yra kelerius metus iš eilės labiausiai auganti pieno mišinių kategorija Baltijos šalyse.

„Nestlé Nutrition” nuolat tobulina savo produktus, kad jie kuo geriau atitiktų augančio kūdikio poreikius ir suteiktų jam sveiką pradžią sveikai ateičiai. Tai viena iš nedaugelio kūdikių maisto gamintojų pasaulyje, turinčių savo mokslinius centrus ir laboratorijas, kuriuose atliekami klinikiniai tyrimai su esamais ir būsimais produktais. Todėl receptus ir savo prekių asortimentas Baltijos šalyse nuolat atnaujinamase pagal naujausias „Nestlé Nutrition” rekomendacijas, pritaikant jas Baltijos šalių pirkėjų poreikiams.

Laimėjimai ir kitose Baltijos šalyse

Nestlé Baltics“ gaminiams „Metų naujo produkto“ apdovanojimai įteikti ir kitose Baltijos šalyse. Latvijoje, kaip ir Lietuvoje, populiariausia preke kūdikių maisto kategorijoje pripažintas „Nan 3 Junior“ pieno mišinys vaikams nuo 1 metų. Estijoje, taip pat kaip ir Lietuvoje, sėkmingiausiu 2011 m. startavusiu greitojo maisto produktu augintinių priežiūros kategorijoje paskelbtas „Friskies“ maistas katėms su vištiena, antiena ir morkomis padaže.

„Metų naujo produkto“ apdovanojimas – tai dienraščio „Verslo žinios“ ir tyrimų bendrovės „AC Nielsen Baltics“ organizuojamo „Metų prekės ženklo 2012“ konkurso dalis. Minėtasis apdovanojimas įteiktas, įvykdžius 3 vertinimo etapus. Pirmiausia, pagal 2011 m. mėnesio pardavimų pajamų vidurkius, atrinkti trys populiariausi produktai 18-oje greitai vartojamų prekių kategorijų. Tuomet, internetinės gyventojų apklausos būdu išrinkti populiariausi 1-jame etape pirmavę produktai. Galiausiai, sujungus 1-ojo ir 2-ojo etapų rezultatus, įvertinti ir paskelbti perkamiausi naujieji gaminiai.