„Maggi“ siūlys skanesnius ir sveikesnius produktus


Geg 30, 2017

 

Namų virtuvės pagalbininkas „Maggi“ skelbia keičiantis savo produktų sudedamąsias dalis tam, kad juose neliktų sunkiai vartotojui atpažįstamų produktų, o jas pakeistų natūralūs skoniai – daržovės, žolelės ir prieskoniai, grūdinės kultūros bei kiti dideliu maistingumu pasižymintys ingredientai.

Šis žingsnis – „Maggi“ kampanijos, kuria siekiama skatinti sveikiau maitintis, „Simply Good“ dalis.

„Maisto gaminimas namuose turi teigiamą poveikį mūsų gyvenime. Kartu su „Maggi“ prekės ženklu esame pasiryžę įkvėpti gyventojus gaminti kokybišką maistą su šviežiais produktai. Būtent dėl šios priežasties keičiame mūsų gaminamų produktų sudedamąsias dalis į tas, kurias visi gerai žino ir mėgsta“, – teigia „Nestlé“ viceprezidentas Patrice Bula.

Atnaujintos sudėties „Maggi“ produktais jau prekiaujama didžiojoje dalyje rinkų. Pavyzdžiui, naujos kartos padažais prekiaujama Vidurinių Rytų šalyse, Australijoje, „Mélanges Parfaits“ prieskoniais – Prancūzijoje ir daržovių sultiniais bei padažais Vokietijoje.

„Maggi“ atstovai yra numatę, kad iki 2020 m. šio prekės ženklo produktuose bus panaudota 750 mln. porcijų daržovių ir mažiausiai 300 mln. porcijų skaidulinių grūdų. Kartu produktų sudėtis bus pildoma ankštinėmis kultūromis, riešutais ir sėklomis.

Vis labiau pasaulyje populiarėjant sveiko maisto gaminimui namuose kartu su „Simply Good“ kampanija „Maggi“ įsipareigojo iki 2020 m. druskos kiekį savo produktuose sumažinti iki 10 proc.

Be „Nestlé“ kompanijos gaminamų produktų sudedamųjų dalių pokyčių „Maggi“ prekės ženklo kampanija „Simply Good“ skatina sveikos mitybos įpročius, dalijasi mitybos
patarimais tiek ant pakuočių, tiek internetu.