Sort by
Sort by

„KitKat“ – pirmasis pasaulyje saldumynų prekės ženklas, kuriuo pažymėti produktai gaminami iš 100 proc. tvariai auginamos kakavos

„KitKat“ – pirmasis pasaulyje saldumynų prekės ženklas, kuriuo pažymėti produktai gaminami iš 100 proc. tvariai auginamos kakavos
 

„KitKat“ tapo pirmuoju pasaulyje saldumynų prekės ženklu, kuriuo pažymėti produktai yra gaminami iš 100 proc. patvirtintos tvariai auginamos kakavos.

„„Nestlé“ didžiuojasi, kad „KitKat“ tapo pirmuoju pasaulyje saldumynų prekės ženklu, kurio gaminiai yra gaminami iš 100 proc. tvariai užaugintos kakavos“, – kalbėjo „Nestlé“ kulinarijos skyriaus vadovė Sandra Martinez.

„Mums, dirbantiesiems „Nestlé“, yra itin svarbu, kad būtume dalis sistemos, besirūpinančios žmonėmis ir aplinka, be kurių mūsų prekių ženklai neegzistuotų. Būti socialiai atsakingiems yra labai svarbu ne tik kalbant apie Dramblio Kaulo Kranto žemdirbių bendruomenes, bet ir siekiant užtikrinti mūsų produktų kokybę.“

Šiai žiniai pažymėti „YouTube“ kanale populiari asmenybė Louis Cole pristatė keturis filmus, nufilmuotus Dramblio Kaulo Krante ir paaiškinančius tris bendrovės „Nestlé“ Kakavos plano kryptis: geresnė žemdirbystė, geresnė kakava ir geresnė gyvenimo kokybė.

Viename filme nusifilmavo visame pasaulyje garsus futbolininkas Didier Drogba ir jame atskleidžiama naujoji „Nestlé“ partnerystė su Didier Drogba fondu, teikiančiu paramą pažeidžiamiems Dramblio Kaulo Kranto gyventojams sveikatos priežiūros ir švietimo srityse.

Kampanijos poveikiui sustiprinti bus naudojama turininga socialiniams tinklams skirta medžiaga, visame pasaulyje transliuojama prekių ženklo „KitKat“ kanalais - „YouTube“, „Twitter“, „Facebook“ ir „Instagram“.

Fondo vardu „Nestlé“ įrengs valstybinę mokyklą Dramblio Kaulo Kranto Gagnojos regione, iš kurio yra kilęs D. Drogba.

„Didžiuojuosi, kad mano fondas bendradarbiauja su „Nestlé“. Ši partnerystė padės toliau daryti teigiamus pokyčius Dramblio Kaulo Kranto vaikų ugdymo srityje, taip pat gerinti jų gyvenimo kokybę“, – kalbėjo D. Drogba.

Įgyvendindama savo Kakavos planą, „Nestlé“ remia vaikų ugdymą ir iki šiol šalyje yra padėjusi pastatyti daugiau nei 40 mokyklų, siekdama daugiau nei 10 000 vaikų ir jaunuolių suteikti galimybę mokytis, taip pat norėdama padėti užkirsti kelią vaikų darbui.

 

Kelias į tvarumą su D. Drogba www.youtube.com/kitkat

Geresnė žemdirbystė. Geresnis gyvenimas. Geresnė kakava www.youtube.com/nestlecocoaplan

Daugiau sužinokite internete adresu www.nestlecocoaplan.com