Sort by
Sort by

„CV Clinics“: nuo darbo pokalbio iki darbdaviui patrauklios „Facebook“ paskyros

CV Clinics

Pirmuosius žingsnius darbo rinkoje žengiantiems jaunuoliams skirta iniciatyva „CV Clinics“ įgauna pagreitį – šiemet renginys skaičiuoja jau ketvirtus metus, o be darbo pokalbių simuliacijų studentai dar galėjo išmokti socialinius tinklus išnaudoti darbo paieškai.

„CV Clinics“ – „Nestlé“ įkurtos pasaulinės iniciatyvos „Alliance4YOUth” renginys, kurio metu karjeros galimybėmis besidomintys motyvuoti studentai išbando save darbo pokalbių simuliacijose su tikrais vadovais, gyvai išgirsta įmonės darbuotojų patirtį bei gauna vertingų patarimų iš kviestinio pranešėjo.

„Esant aukštam jaunimo nedarbo lygiui, daugelis studentų neranda vietos įmonėse, kur galėtų panaudoti savo studijų metu įgytas žinias, taip jie praranda motyvaciją. „CV Clinics“ tikslas – padėti jaunimui atverti duris į darbo rinką, pasidalinant naudingomis įžvalgomis iš darbdavio pusės ir suteikiant praktinės patirties“, - teigė „Nestlé Baltics“ generalinis direktorius Daniel Meile.

Pernai pristatytas „Twitployment4Youth“ tyrimas parodė, kad 40 proc. jaunų žmonių Lietuvoje darbo paieškai pasitelkia socialinius tinklus. Todėl „CV Clinics“ metu socialinių medijų ekspertas Robertas Šapalas jaunuoliams vedė mokymus, kaip socialinius tinklus išnaudoti darbo paieškai.

„Šiais skaitmeninių technologijų laikais socialinių tinklų paskyros tapo svarbiu informacijos šaltiniu darbdaviams – potencialių kandidatų „Facebook“ ir „Linkedin“ profilius įvertina įmonių atrankų specialistai. Todėl ypač svarbu ne tik tinkamai pasiruošti darbo pokalbiui, bet ir užtikrinti, kad informacija socialiniuose tinkluose neatbaidytų darbdavių, o priešingai – paskatintų susidomėti“, - sakė  R. Šapalas.

„CV Clinics“ metu 10 universitetų karjeros dienose atrinktų studentų atvyko į „Nestlé Baltics“ ofisą, kur jiems buvo plačiau pristatyta „Alliance4YOUth“ iniciatyva, parodytos įmonės darbo aplinka. Darbo pokalbių metu jaunuoliai turėjo galimybę išbandyti save stresinėse situacijose, stengtis išsisukti iš keblių, darbo pokalbiuose užduodamų klausimų ir gauti asmeninius komentarus bei patarimus iš vadovų. Be to,  įmonės darbuotojai pasidalino savo patirtimi, vadovai – įžvalgomis, o dalyviai – įspūdžiais ir pamokomis.

Apie „Alliance4YOUth”

Siekdama prisidėti savo pagalba jauniems žmonėms rasti nuolatinius darbus ar praktikos vietas, bendrovė „Nestlé“ 2013 m. įkūrė pasaulinę iniciatyvą „Alliance4YOUth”. Bendromis jėgomis daugiau nei 200 įmonių pasaulyje yra įsipareigojusios padėti ruošti jaunuolius profesinei veiklai bei suteikti darbo ar mokymosi vietas. Šio aljanso partneriai Lietuvoje yra penkios socialiai atsakingos įmonės, besistengiančios padėti vietiniam jaunimui – tai „Nestlé Baltics“, „AC Nielsen“, „EY“, „DS Smith“ ir „Advantus“