Anot „Kantar“, „Maggi“ yra populiariausias maisto prekės ženklas pasaulyje

Geg 7, 2013

Remiantis „Kantar Worldpanel“, populiariausias maisto prekės ženklas pasaulyje yra „Nestlé“ priklausantis „Maggi“, kurio gaminių liniją sudaro tirpiosios sriubos, sultiniai, padažai, skonio stiprikliai ir makaronai. „Unilever“ priklausančiam „Knorr“ prekės ženklui atiteko antroji vieta, o „PepsiCo“ priklausančiam „Lay’s“ – trečioji vieta.

Duomenų analizės įmonė, 32 šalyse stebėjusi pirkėjų įpročius, sudarė pirmą dažniausiai pasirenkamų pasaulinių plataus vartojimo gaminių (PVG) prekės ženklų reitingą. „Kantar“ teigia, kad tai yra pirmasis PVG prekės ženklų reitingas pasaulyje ir jam sudaryti buvo naudojama nauja „Consumer Reach Points“ metrikos funkcija. Ją taikant stebima pirkėjų elgsena ir nustatomas namų ūkio subjektų, perkančių tam tikro prekės ženklo produktus, skaičius ir apsipirkimo dažnumas.

Anot „Kantar“, didžiausias „Maggi“ gaminių pardavimo augimas užfiksuotas Azijoje. Tam įtakos turėjo sėkminga prekyba šio prekės ženklo greitai paruošiamais makaronais Indijoje.

Puikios sriubos prekės ženklas: „Kantar Worldpanel“ išrinko „Nestlé“ priklausantį „Maggi“ prekės ženklą, kurio gaminių liniją sudaro tirpiosios sriubos, sultiniai, padažai, skonio stiprikliai ir makaronai, populiariausiu maisto prekės ženklu.

Inovacijos

Inovacijos buvo reikšmingos prekės ženklo sėkmei: rinkoje pasirodė naujų gaminių, įskaitant „Maggi Liquid Seasoning“ Kinijoje, „Maggi“ mažo riebumo makaronus Malaizijoje ir „Maggi Vegetable Atta“ Indijoje – makaronus su daržovėmis iš viso grūdo miltų.

Daugiau apie tai paskaityti galite adresu http://www.foodmanufacture.co.uk/World-News/Maggi-leads-world-s-top-10-food-and-drink-brands