Alliance 4 YOUth partneriai dalyvavo #SWITCH! parodoje


Rgs 12, 2016

 

Rugsėjo 8–9 dienomis vyko moderniųjų technologijų ir verslumo konferencija #SWITCH!, pritraukusi šimtus lankytojų. Tarp jų – nemažai moksleivių bei studentų, besidominčių šiuolaikinėmis technologijomis, skaitmenine erdve ir nekantriai laukiančių, kuomet tuo galės užsiimti patys. Į visus kylančius klausimus apie karjerą jiems atsakyti padėjo „Alliance 4 YOUth“ partneriai.

„Alliance 4 YOUth“ erdvė konferencijoje kvietė jaunimą „pasinerti į karjerą“. Studentai ir moksleiviai turėjo galimybę išbandyti biuro gyvenimą virtualiai – „Alliance 4 YOUth” stende įkurta virtualios realybės zona. Ieškantys praktikos galimybių galėjo užpildyti anketą praktikos vietai gauti, o siekiantys sudaryti potencialiems darbdaviams kuo geresnį įspūdį konsultavosi su „Alliance 4 YOUth” partneriais.

Patarimus jaunimui dalijo Nestlé, Nielsen, Advantus, DS Smith ir Ernst & Young atstovai. Pasak jų, pirmasis įspūdis – lemtingas, tačiau jis gali nutikti kur kas anksčiau, nei pirmasis „laba diena“ potencialiam darbdaviui.

„Alliance 4 YOUth“ partneriai tikina, kad socialinių tinklų paskyros gali lemti, ar jaunas žmogus bus pakviestas į darbo pokalbį. Facebook ar LinkedIn paskyros formuoja potencialaus darbuotojo įvaizdį darbdavio akyse, todėl viešai prieinamame profilyje neturėtų būti provokuojančių nuotraukų, neetiškų pasisakymų ir veiksmų bei itin asmeniškos informacijos. Jie taip pat pažymi, kad LinkedIn paskyros turinys turėtų būti skirtas tik su norima profesine veikla susijusiai informacijai – taip formuojamas nuoseklus profilis, kurį įvertins darbdavys.

„Alliance 4 YOUth” - Nestlé iniciatyva, jungianti didžiausias įmones Europoje, kurios pripažįsta, kad jaunimo nedarbas – didelė socialinė ir ekonominė žemyno problema ir yra pasiruošusios padėti šią problemą spręsti. Jos tikslas – padėti jauniems žmonėms žengti pirmuosius žingsnius darbo rinkoje.